Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

Γεώργιος Καποκάκης :Σας ζητώ να σφυρηλατήσουμε μια νέα σχέση ειλικρίνειας, εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού


Στις επικείμενες εκλογές της 25ης Ιανουαρίου, είμαι υποψήφιος βουλευτής στο Νομό  Κορινθίας  με το Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών με την μοναδική υπόσχεση ότι θα προσπαθήσω να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης σας. Σε αυτή τη δύσκολη για τους πολίτες και την πατρίδα μας περίοδο, ζητώ την στήριξή σας και τη διαρκή συνεργασία σας ,προκειμένου να σας εκπροσωπήσω στο Ελληνικό Κοινοβούλιο.

Ο Νομός μας έχει ανάγκη να διεκδικήσει ένα καλύτερο ρόλο στο αναπτυξιακό περιβάλλον. Έχει ανάγκη από Ανάπτυξη στην πράξη, γιατί αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος καταπολέμησης της ανεργίας που μαστίζει την περιοχή μας.

Τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα, όπως τα ποιοτικά αγροκτηνοτροφικά μας προϊόντα, η μοναδική πολιτιστική μας ταυτότητα, οι αρχαιολογικοί μας χώροι και το μοναδικό φυσικό περιβάλλον χρειάζονται ανάδειξη και οικονομική εκμετάλλευση.

Στόχος μου είναι να διεκδικήσω όσα δικαιούμαστε.
Να αντισταθώ όπου χρειάζεται.
Να κάνω τις απαιτούμενες ρήξεις όταν αυτές είναι αναγκαίες.

Στις 25 Ιανουαρίου σας ζητώ να μου δώσετε την δύναμη να αγωνιστώ για εσάς και τις οικογένειές σας.

Σας ζητώ να σφυρηλατήσουμε μια νέα σχέση ειλικρίνειας, εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού . Πιστεύω ότι είναι ώρα ευθύνης για όλες και όλους μας.


Στις 25 Ιανουάριου λέμε <<Ναι>> στην σταθερή πορεία της χώρας και <<Όχι>> στους επικίνδυνους λαϊκισμούς , την ανέξοδη παροχολογία που εμφανίζεται ως πρόγραμμα σωτηρίας .






Σχολιασμός Νικηφόρου 

Πολλά είναι αυτά που με κάνουν στη σημερινή μας εποχή να είμαι αισιόδοξος και ένα από αυτά είναι η χρυσή μας νεολαία που σήμερα κοσμεί την Ελληνική κοινωνία.Που είναι πολύ μορφωμένη και γνωρίζει τι ζητά και πως μπορεί να το αποκτήσει. 
Το Γιώργο Καποκάκη δεν τον γνώριζα. Έμαθα την ύπαρξη του  μέσω τρίτων όταν έψαχνα κάποιον για να τον ρωτήσω γύρω από το μπλοκ μου γιατί λόγω ηλικίας δεν έχω και τις καλύτερες σχέσεις με όλα αυτά . Μου τον σύστησαν φίλοι και μου  έδωσε ορισμένες απαντήσεις σε όλα αυτά που για μένα ήταν βουνό  με απλά λόγια που τολμώ να παραδεχτώ ότι έγινα σοφός  . Έμαθα τόσα πολλά που κάνω ακόμα και τον ειδήμονα. 
Πέρασε καιρός από τότε και διάβασα ότι θα είναι ο δάσκαλος μου υποψήφιος με το Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών .Τον συνάντησα και του ζήτησα να μου δώσει ορισμένα στοιχεία γι αυτόν για να τα παρουσιάσω στο μπλοκ μου αφού σε αυτόν οφείλει πολλά Και μου έδωσε το κείμενο αυτό από το οποίο διαλέγω τα παρακάτω::

"Στόχος μου είναι να διεκδικήσω όσα δικαιούμαστε.
Να αντισταθώ όπου χρειάζεται.
Να κάνω τις απαιτούμενες ρήξεις όταν αυτές είναι αναγκαίες.

Στις 25 Ιανουαρίου σας ζητώ να μου δώσετε την δύναμη να αγωνιστώ για εσάς και τις οικογένειές σας.

Σας ζητώ να σφυρηλατήσουμε μια νέα σχέση ειλικρίνειας, εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού . Πιστεύω ότι είναι ώρα ευθύνης για όλες και όλους μας."

Θα προσπαθήσω να κάνω έναν διάλογο μαζί του και τον οποίο και θα σας τον παρουσιάσω Και ο λόγος που κάνω αυτή την κίνηση είναι γιατί με εντυπωσίασε πριν να βάλει υποψηφιότητα για τις γνώσεις του και ο τρόπος που τις εξωτερικεύει