Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Η εξουσία ενώνει τα πάντα και τους πάντες


Θέλω να σας κάνω μια ερώτηση φίλες μου και φίλοι μου τι σχέση υπάρχει μεταξύ του Αλέξη Τσίπρα και του Κώστα Μητσοτάκη. Και μη βιαστείτε και με διαβολοστείλετε γιατί θα σας αποδείξω ότι υπάρχει σχέση 
Ο Μητσοτάκης έκανε τρεις εκλογές για να πετύχει το προβάδισμα έναντι των αντιπάλων και όχι την αυτοδυναμία  και αυτός Αλλά με μια έδρα περισσότερη 
Εκλογές Ιούνιος 1989 -- Νοέμβριος 1989 και Απρίλιος  1990 
Και ο Αλέξης Τσίπρας προκάλεσε εκλογές ;Μάιος και Ιούνιος του 2012 και Ιανουάριο του 2015. Και αυτός δεν κατόρθωσε να αποκτήσει αυτοδυναμία με μια έδρα λιγότερη από τον Κώστα Μητσοτάκη. 
Και οι δυο χρειάστηκαν δεκανίκι Ο Μητσοτάκης τον Κατσίκη και ο Τσίπρας τον Καμμένο . Τα ονόματα και των δυο που έκαναν κυβέρνηση τους Μητσοτάκη και και Τσίπρα αρχίζει από Κάπα  
Και ο μεν Κατσίκης ήταν του χεριού του Μητσοτάκη. Ενώ  δεν συμβαίνει το ίδιο με τον κ. Πάνο.  
Σεβασμιότατε έχω την κακή συνήθεια να περπατώ και ακούω τα διάφορα που λαμβάνουν χώρα μέσω ενός ραδιοφώνου που έχω κρεμασμένο στο λαιμό  μου. 
Κάθε δε Κυριακή παρακολουθώ την Θεία λειτουργία . Μια δε Κυριακή έκανε αναμετάδοση από την Θεσσαλονίκη και έπεσα επάνω σε ένα κήρυγμά σας που ήταν μια πολιτική διαφήμιση που κάνατε στον αρχηγό των Ανεξάρτητων Ελλήνων κ. Πάνο Καμμένο που ήταν μέσα στους πιστούς του παρακολουθούσαν την Θεία λειτουργία Μάλιστα αναφερθήκατε στο όνομα τους τέσσερις φορές. 
Ομολογώ ότι παραξενεύτηκα γι αυτή σας την πρωτοβουλία. Αλλά Δημοκρατία έχουμε και επομένως μπορούμε να την κακοποιούμε.Ο εκλεκτός σας κ. Καμμένος αποτελεί το δεκανίκι της κυβέρνησης του κ. Τσίπρα. Που ο πρωθυπουργός της δεν θα δώσει θρησκευτικό αλλά πολιτικό όρκο. Εμένα αυτό δεν με πειράζει.Δεν γνωρίζω για την αφεντιά σας. 
Θα παρουσίαζε μια τοποθέτηση σας μέσα από τον ίδιον χώρο ( εκκλησία ) γι αυτό τον τρόπο ορκωμοσίας του νέου πρωθυπουργού που είναι  ο εκλεκτός του λαού αλλά και του κ. Καμμένου. του δικού σας ...εκλεκτού.