Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

Νίκος Ταγαράς Στην πέτρα της υπομονής προσμένουμε το θάμα Γ Σεφέρης :

Θέλω από καρδιάς να 

ευχαριστήσω όλες και 

όλους για την 

εμπιστοσύνη 

και τη στήριξη στο 
πρόσωπό μου. Με εκτίμηση,

           Νίκος Ταγαράς 

Όταν ήρθα στο Λουτράκι το πρώτο που επισκέφτηκα ήταν το παλιό Μοναστήρι της Φανερωμένης  που το γνώριζα από τον αείμνηστο πατέρα μου αλλά όμως ποτέ δεν το είχα επισκεφτεί. Όταν πήγα να το γνωρίσω  απογοητεύτηκα. Ήταν πλήρως εγκαταλειμμένο. Και άρχισα να γράφω για την τότε αυτά που είχα δει αλλά σε συνέχειες Τότε Νομάρχης ήταν ο Νίκος Ταγαράς που ούτε τον είχα δει ποτέ στη ζωή μου. Έμαθα που ήταν από το Χιλιομόδι ( επομένως κοντοχωριανός μου) και ότι υπήρξε και ποδοσφαιριστής. Και τότε του έγραψα ονομαστικά 
Και με πήρε στο τηλέφωνο και μου είπε ότι θα φροντίσει για το παλιό μοναστήρι.Και εδώ είμαι υποχρεωμένος να γράψω ότι αν δεν ήταν ο Νίκος Ταγαράς ίσως να μη υπήρχε το παλιό Μοναστήρι που είναι ένας σπάνιος τόπος προσκυνήματος Και σας συνιστώ αν θέλετε να προσευχηθείτε να πάτε και τότε θα με δικαιώσετε  Αν με ρωτήσετε τώρα να σας περιγράψω τους λόγους που η προσευχή εκεί επάνω διαφέρει δεν θα μπορέσω. Γιατί για να το καταλάβεις πρέπει να το ζήσεις. 
Σήμερα τετάρτη 28. 4 2015  περπατώντας άκουσα από τοπικό ραδιόφωνο τους λόγους που δεν πέτυχε στις εκλογές ο Νίκος Ταγαράς. Γιατί δεν είχε επικοινωνία με την Κορινθία έλεγε η δημοσιογράφος που σχολίαζε τα εκλογικά αποτελέσματα . Που εδώ σημαίνει ότι δεν ήρθες για να σε διαφημίσουμε.
Και τα άκουγα όλα αυτά και σε σκεφτόμουνα πόσο αστείοι είναι   ορισμένοι που πάνω απ όλα βάζουν την κονόμα. 
Προσωπικά πιστεύω ότι η υπουργοποιήσεις του ήταν η αιτία της μη εκλογής του . Όπως και του Αναστάση Παπαλήγούρα. Ίσως επειδή οι πολίτες θεωρούν τον υπουργό κατάλληλο να τους λύσει κάθε πρόβλημα. Και επειδή ο Υπουργός δεν είναι πλέον αυτός που δίνει λύσεις σε όλα ο πολίτης τον στέλνει να κάνει διακοπές. Προσωπικά αν και δεν ανήκω στη Ν Δ είμαι ευτυχής που γνώρισα έναν άνθρωπο απλό και σωστό.