Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

Δρυός πεσούσης ...ακόμα και ο Σαμαράς ξυλεύεται από τον Δήμαρχο Νεμέας

Ο Κώστας Καλατζής Δήμαρχος Νεμέας έκανε την παρακάτω δήλωση 


 «Ήμουνα βέβαιος ότι θα χάσουμε. Εγώ έχω να ξεκαθαρίσω ότι είμαι και στηρίζω την παράταξη της Νέας Δημοκρατίας και όχι την Πολιτική Άνοιξη"

Σχόλιο Νικηφόρου 

Κύριε Δήμαρχε

Είμαι ένας ερασιτέχνης δημοσιογράφος που δεν είχα την τιμή ποτέ να σας συναντήσω. Για να σας πάρω συνέντευξη. Ούτε να σας γράψω ευχές και ούτε και να σας διαφημίσω .
Με προκάλεσε αλγεινή εντύπωση η δήλωσης σας προσωπικά εναντίον του κ. Σαμαρά. Που εδώ πρέπει να σημειώσετε ότι δεν έχω καμία σχέση ούτε με το χώρο της Νέας Δημοκρατίας ούτε και με την Πολιτική  Άνοιξη.
Γράφω για να σχολιάζω την επικαιρότητα και να θέτω τον εαυτό μου στην κρίση των αναγνωστών μου. 
Η δήλωσης σας αυτή είναι ένα χτύπημα πολύ κάτω από την ζώνη σε βάρος του ανθρώπου που σας υποστήριξε στις τελευταίες δημοτικές εκλογές
Και πήρατε την δημαρχία γιατί χωρίς την υποστήριξη του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας που αρχηγός είναι ο Αντώνης Σαμαράς είναι βέβαιο ότι ούτε αγροφύλακας δεν θα μπορούσατε να γίνετε. 
Η μαγκιά σας κ. Δήμαρχε θα ήταν όταν αυτά τα λέγατε πριν να πάρετε την υποστήριξη από το κόμμα σας που αρχηγός έγινε με δημοκρατικές διαδικασίες 
Εκτός αν  κ. Δήμαρχε εσείς δεν πιστεύετε σε αυτές τις διαδικασίες 
Σας τα γράφω όλα αυτά κ Δήμαρχε επειδή είμαι λάτρης των σοφών λόγων του Νίκου Καζαντζάκη που με υποχρεώνουν να τα υποστηρίξω  γιατί είμαι   λεύτερος  
Και τα κοράκια κ. Δήμαρχε δεν μπορούν να συγκριθούν με τους κόλακες. Να μελετήσετε τα λόγια αυτά γιατί είσαστε ηγέτης και οι κόλακες εξαπατούν περισσότερο και από τους απατεώνες. Και είμαι βέβαιος ότι στις δηλώσεις  αυτές σας  οδήγησε η αυτή σας