Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ με ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ(πρόεδρος ΕΠΣ Αθηνών-Γ'αντιπρόεδρος ΕΠΟ) - ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2014

Αυτός ο κύριος ονομάζεται Δημητρίου Παναγιώτης Δημητρίου Γ αντιπρόεδρος της Ε Π Ο και έχει την ψευδαίσθηση ότι μπορεί να παραμείνει στη θέση του 

"ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΤΟΙΚΟ"
"ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ, Ο ΜΠΕΓΚΟΣ;"

Δ: Χριστόφορε καλημέρα
Z: Έλα ρε φίλε
Δ: Σήμερα θα βγάλεις τους διαιτητές, τι θα κάνεις;
Z: Τώρα, τώρα. Σε 10 λεπτά, ένα τέταρτο το πολύ. Είναι τελειωμένο, είναι τελειωμένο. Έλα αγόρι μου, τι;
Δ: ...(ακατάληπτο)
Ζ: Δεν ξέρω τώρα θα μου πει ο Γκιρτζίκης. Πάρτον τηλέφωνο να σου πει. Είναι εκεί τώρα, τι να σου πω δεν ξέρω.
Αυτός ξέρει σίγουρα.
Δ: Α, ξέρει.
Ζ: Ναι
Δ: ...(ακατάληπτο)
Ζ: Ξέρω 'γω; Γιατί λείπουν αγώνες ρε συ ακόμα
Δ: Τι αγώνες έχει;
Ζ: Δεν έχει κύπελλο ρε;
Δ: Ένα κύπελλο έχει μωρέ
Ζ: Εεε... το βάζουνε αυτό. Τον έβαλε τον μαλ...; Στον έβαλε ή όχι; Τον Κατοίκο.
Δ: τον έβαλε. Αφού σου είπα να τον βάλει Γ' Εθνική την Τετάρτη και τώρα τον βάζει Κ20. Παπαριές.
Ζ: Γιατί δεν τους το είπες αγόρι μου; Σου είπα να πάρεις τηλέφωνο. Σε πήρε τηλέφωνο;
Δ: Εγώ θα τον πάρω μωρέ;
Ζ: Σε πήρε; Σε πήρε;
Δ: Ρε Χριστόφορε...
Ζ: Το είπα και στον έναν και στον άλλον. Είναι πρόεδρος της Αθήνας λέω, μην τρελαίνεστε. Και τώρα είναι ο Γκιρτζίκης
, του λέω. Δεν σε πήρε τηλέφωνο το λαμ…;
Δ: Ο Μπέγκος, όχι.
Ζ: Ε, είναι μαλ... ο άνθρωπος.
Δ: Εγώ σου είπα να τον βάλεις Γ'Εθνική
Ζ: Ωραία. Όταν θα πάω θα σε πάρω θα τον καλέσω μέσα, εντάξει