Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ (αναπληρωτής πρόεδρος ΚΕΔ) ΜΕ ΑΓΝΩΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΟ - ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2014


"ΟΥΤΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΟΠΩΣ Ο ΓΚΙΡΤΖΙΚΗΣ"
 









Ζ: Mου λέει (Σ.Σ ο Σαρρής) πήγες (ακατάληπτο) ονομαστικά. Λέω τι ονομαστικά; Στη Λάρισα; Δεν καταλάβατε λέω τι ονομαστικά ήρθε ένα χαρτί. Σας πληροφορούνε λάθος λέω κάποια παπαγαλάκια; Του λέω εμένα ήρθε μια πρόσκληση στην ΕΠΟ που ζητάει από την ΚΕΔ να ορίσει κάποιον της ΚΕΔ να πάει να κάνει τις εξετάσεις. Και μου λέει ε εκείνο έχουν γράψει. Του λέω (ακατάληπτο) όχι Λάρισα μην μπερδεύεστε. (ακατάληπτο) ναι είναι στις 19 του μηνός και πήρε πρωτοβουλία ο Μπριάκος μόνος του χωρίς να ρωτήσει τη Μαρία ή εμένα ή την ΚΕΔ η τον κύριο (ακατάληπτο). Γυρνάει και λέει την Μαρία θα πάω εγώ στην τέτοια να μου δώσει τα χαρτιά. Και μου είπε η Μαρία δεν ζητάει (ακατάληπτο) ζητάει την ΚΕΔ. Και όταν πήγα εγώ στην Μαρία μου το λέει αυτό και τη λέω ρώτα τη... τέτοιο... λογικά λέω για να ρωτάει την ΚΕΔ άρα θέλει να βάλουμε από την ΚΕΔ. Η ΚΕΔ είμαι εγώ, ο Γκιρτζίκης, ο Αμυγδαλής, και ο Μπέγκος. Και έτσι μπήκα εγώ. Του λέω δεν κατάλαβα δεν έβαλα κανένα ούτε αυτοορίστηκα του λέω. Συγγνώμη πρόεδρε. Τι να σου πω μου λέει, μου λέει Χριστόφορε δεν ξέρω τι είναι αυτά, γίνονται μπερδέματα. Κάποιοι σε κακοπληροφορούν του λέω. Εγω σε στηρίζω ξερεις οτι σ'αγαπάω. Μου στάθηκες. Εγώ δεν είμαι αχάριστος. Αλλά προσέξτε τους συμβούλους οι οποίοι είναι κακοί σύμβουλοι του λέω. Εμείς έχουμε έρθει ένα μήνα και έχουμε συνέχεια προβλήματα.(Ακατάληπτο) δεν μας δίνουνε τα βλέπετε από την εφημερίδα αυτά δεν είναι τυχαία ούτε είναι στη μνήμη μου του λέω. Δεν έχω βοήθεια. Η Μαρία και ο Απόστολος με βοηθάνε. Δεν έχω από κάπου αλλού βοήθεια. Δηλαδή ήρθαμε γυμνοί εδώ πέρα. Και όταν ζήταγα τα (ακατάληπτο) ο ένας μου έλεγε όχι εκεί ο άλλος μου έλεγε όχι εγώ τα πήρα. Δηλαδή τι να κάνω τώρα εγώ του λέω ; Τί θέλετε να κάνω; Τι θέλετε να κάνουν δυο άτομα του λέω. Ο Γκιρτζίκης ο άνθρωπος μου μιλάει λες και με ξέρει 100 χρόνια ούτε ο πατέρας μου δεν θα με βοηθούσε τόσο. Αυτά ακριβώς του είπα. Δεν έχω πει τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο. Όχι άκουγε και μόκο, μόκο. Αντί να μου κάνει επίθεση. Αλλα να σου πω κάτι πρόεδρε έπρεπε να τα ακούσει δεν γινόταν να μη τα ακούσει. Την αλήθεια έπρεπε να την ακούσει. 



Σχολιασμός Νικηφόρου 

Ένας ανώνυμος φιλόσοφος έγραψε επάνω σε ΄ρναν τοίχο"...ποτέ μη μιλάς άσχημα για τον εαυτό σου. Οι φίλοι μπορούν να καλύψουν πλήρως το θέμα " 
Που σημαίνει εδώ ότι ο Χριστόφορος το μωρό στολίζει καλά τους συνεργάτες του