Σάββατο 16 Μαΐου 2015

Ούστ να μου χαθείτε κοπρίτες


Το πρώτο τηλεφώνημα που δέχτηκα : Βρε άσχετε που μας παρουσίασες τον Α Ο Λ ως την καλύτερη ομάδα της Κορινθίας και όπου πηγαίνει μας ξευτελίζει Τέσσερα έφαγε στην Ζάκυνθο και στο Άργος τριάρα. Αυτή η ομάδα μας εκπροσωπεί; 

Το δεύτερο τηλεφώνημα Βρε δημοσιογράφε της δεκάρας στο Άργος γελάνε ακόμα με τους δικού σου παιχταράδες που βρίσκουν την μπάλα με την τρίτη 

Τρίτο τηλεφώνημα Αυτά που γράφεις για τον Α Ο Λ ήθελα να ήξερα αν τα πιστεύεις ή και εσύ μπήκες στο συσσίτιο του Οικονόμου 

Σχολιασμός Νικηφόρου 

Ο Ηράκλειτος κάπου γράφει " Ύβριν χρη σβέννυναι μάλλον ή πυρκαϊήν ( Καλύτερα να σβήνουν την ύβρι παρά την πυρκαγιά) 

Είμαι στην   Κορινθία από το 2001 και ασχολούμαι με τα μέσα ενημέρωσης από την πρώτη μέρα που πάτησα το πόδι στο νομό. 
Προσέφερα τις υπηρεσίες μου σε ραδιόφωνα τηλεοράσεις και σε εφημερίδες 
Προκαλώ να μου πει έστω ένας  αν μου έδωσε έστω και ένα μονόλεπτο. Στις εφημερίδες έγραφα επί καθημερινής βάσεως πάνω από 2500 λέξεις Βέβαια όλα αυτά τα έκανα με την θέληση μου 
Εκτός από τον Γιάννη τον Παπουτσιδάκη  που έχει την ταβέρνα το Καρνάγιο και είναι φίλος μου   προκαλώ οποιονδήποτε καταστηματάρχη να βγει και να μου πει ότι με κέρασε.έστω και ένα νερό  
Η ομάδα του Α Ο Λ δηλώνω υπεύθυνα ότι σήμερα σε οργάνωση μόνο με ομάδες πολύ μεγάλες μπορεί να συγκριθεί. Και κανένας φορέας δεν την ενισχύει Και έπεσε μάλιστα σε εποχή οικονομικής κρίσης 
Πολλές φορές άσκησα κριτική στην ομάδα του Α Ο Λ όπως και αυτοί αντέδρασαν . Αλλά αυτό δεν μου δίνει κανένα δικαίωμα να γράψω κάτι που δεν θα ήταν σωστό αλλά θα πήγαζε από εμπάθεια   γιατί θα ήταν ενάντια των αρχών μου.
Ο Α Ο Λ έπεσε σε ένα όμιλο με τρανταχτά ονόματα και στάθηκε με αξιοπρέπεια αν και όλοι εσείς οι ανώνυμοι θέλατε να υποβιβαστεί γιατί θέλετε να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα γιατί επιθυμούσατε να ακολουθήσει την δική σας. 
Ένας θέλω να μου τα πει όλα αυτά  με το όνομα του και του δηλώνω ότι δεν έχει να πάθει απολύτως τίποτα 
Αλλά μόνο ο κοπρίτης σκύλος μπορεί να διορθωθεί ποτέ ο κοπρίτης άνθρωπος 
Ο Πυθαγόρας κάπου γράφει " ...πυρ μαχαίρα μη σκαλεύειν "( Μην ανασκαλεύεις τη φωτιά με το μαχαίρι . Δηλαδή μη ρίχνεις λάδι στη φωτιά. 
Και ρωτώ τον μεγάλο μαθηματικό όταν οι άλλοι σε προκαλούν εσύ να κλείσεις και αυτά και μάτια αλλά και στόμα; Τότε γιατί να υπάρχεις