Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

Αυτοί οι πρόεδροι βγάζουν την διοίκηση της Ε Π Ο Ξοξάστγε του.!!!

Μπαλαφούτης Πρόεδρος της Ένωσης
Ποδοσφαιρικών Σωματείων Αχαΐας 




                                                                                                                                                                                  Ο Χριστόφορος  


 Ο τηλεφωνικός  διάλογος μεταξύ του προέδρου της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Αχαϊας και του Χριστόφορου για να πάρετε μια γεύση που βρίσκεται το ποδόσφαιρο της χώρας μας. 

Μπαλαφούτης : Καλημέρα

Ζωγράφος :Καλημέρα 

Μπαλαφούτης: Ο κ. Ζωγράφος;

Ζωγράφος :Ναι 

Μπαλαφούτης: Γεια σου  Ο Δημήτρης ο Μπαλαφούτης είμαι από την Ένωση Αχαϊας Τι κάνεις καλά είσαι ;

Ζωγράφος : Ο ποιός ;

Μπαλαφούτης: Ο πρόεδρος από την Ένωση Αχαϊας ο Δημήτρης Μπαλαφούτης 

Ζωγράφος:Που είσαι ρε φιλαράκι ; Τι κάνεις; Χρόνια πολλά Καλή χρονιά να έχεις

Μπαλαφούτης : Καλή χρονιά και εσύ. 

Ζωγράφος: Μπράβο ρε φίλε μπράβο. Έχουμε τίποτα Να σου βάλω κανέναν 
θέλεις;  

Μπαλαφούτης: αμηχανία

Ζωγράφος: Λέγε 

Μπαλαφούτης Έχω ένα πρόβλημα τώρα  Δεν ξέρω αν πρέπει να το μιλήσουμε από το τηλέφωνο.

Ζωγράφος :Καλύτερα μωρέ .Έλα μια μέρα από την Ε Π Ο να σου λύσω προβλήματα όσα θες. Εγώ είμαι να λύνω και όχι να δένω προβλήματα ( γέλια) Γι αυτό θα κάνω δουλειά΄ Ετοιμάσου για τα καλύτερα Ετοιμάσου για τα καλύτερα. Αυτό σου λέω μόνο. 

Μπαλαφούτης : Ωραία. 

Ζωγράφος: Απλά κάνε καμιά εκδήλωση ρε φίλε Δεν θα κόψεις καμία πίτα ; 

Μπαλαφούτης : Δεν κόβουμε τώρα . Κόβουμε τον Απρίλιο. 

Ζωγράφος: Μια εκδήλωση με τα παιδάκια λέω.Πρέπει να κάνω κάτι. 

Μπαλαφούτης : Ναι θα σε καλέσω 

Ζωγράφος: Ωραία . Άκου να δεις Γίνεται μια τώρα Εμένα μου τα έχουν κρύψει Του τα είπα του Ντάλας; και μου λέει απορώ πως έχουν δώσει το 14 αυτά τα καινούργια θα πρέπει να τα πάνε... Κατάλαβες Να τον δουλέψω να τους βρω έτοιμους γιατί έχει καλούς διαιτητές και και βοηθούς. 

Μπαλαφούτης: Ναι Ναι 

Ζωγράφους Δηλαδή από κάποια παιδιά θα στα πω όταν έρθεις θα μου τα πεις και εσύ αν συμφωνούμε εντάξει. Δεν θα έχω να σου πω κάτι άλλο
Ότι θέλεις  

Μπαλαφούτης :Ε Π Ο θα είσαι;

Ζωγράφος: Ναι Σε κανένα μισάωρο Τι ώρα είναι τώρα; Δωδεκάμιση πάρε με

Μπαλαφούτης: Ναι. 

Ζωγράφος: Γιατί έχω δυο ορισμούς και πρέπει να κάτσω να δω κωλύματα να μου τα κρύβουν  Έχω πόλεμο μεγάλο.Εδώ πήγαμε να κοιτάξουμε και μου τα κρύβουν Έχω πόλεμο μεγάλο  Εδώ πήγαμε κοιτάξαμε ...Είδες τι έκανε ο ...Θα ξαναπαίξω από την αρχ΄'η και θα ορίζω κανονικά. Και τους κομμένους και όλους .Έχει ξαναγίνει αυτό 

Μπαλαφούτης : Οτιδήποτε θέλεις να μου το φέρεις ή στην Π΄πατρα ή στο Αίγιο 

Ζωγράφος : Τι εννοείς 

Μπαλαφούτης:Να το σηκώσω ότι είνια .Εγώ πληρώνωότι θέλεις