Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Άκουσα...είδα ...διάβασακαι κρίνω για να με ...κρίνετε

Συνάντησα ένα μικρό να παίζει ποδόσφαιρο σε ένα κοινόχρηστο χώρο στη γειτονιά μου. Που είναι απομονωμένος και κατάλληλος να παίζουν τα παιδιά. αφού δεν κινούνται αυτοκίνητα. επειδή μένω έξω από το Λουτράκι.Παρατήρησα έναν μικρό να παίζει διαφορετικά από τα άλλα παιδάκια και αυτό με εντυπωσίασε . Σε μια διακοπή πλησιάζω τον νεαρό που ξεχώριζε και αφού πιάνω την μπάλα του την πετώ και του ζητώ να την κλοτσήσει Και αυτό με το εσωτερικό του ποδιού του μου την στέλνει ακριβώς στα πόδια μου Και τότε τον ρωτώ " Που έμαθες να κλοτσάς έτσι την μπάλα .
Και ο περίπου δεκάχρονος αυριανός ποδοσφαιρικός άσσος του ποδοσφαίρου μας αφού σήκωσε το κεφάλι του και με ύφος μου είπε " παίζω στον Α Ο Λ και αυτά μου τα δίδαξε ο κ. Σάκης" 
Αυτό είναι επίτευγμα του Δ Σ τπυ Α Ο Λουτρακίου αφού έχει κάνει ένα μικρό παιδί να είναι κήρυκας του τεράστιο έργου του . Αλλά και τι προσφέρει στα νιάτα ένα σωματείο που δεν έχει καμιά σχεδόν οικονομική ενίσχυση από τους διάφορους φορείς.