Πέμπτη 15 Ιουνίου 2017

Μόνο εμένα δεν γελάστε Μιχάλη Τσιχριτζή.--Θανάση ΠισιμίσηΜπορεί

Αποτέλεσμα εικόνας για Πισιμίσης

 


Η πιο έξυπνη κίνηση που γνώρισα στη ζωή μου Και έχω κάνει πολλές εκλογές 

Την πρώτη μέρα που γνώρισα τον κ. Βιομήχανο μου είπε ότι του είπε ο Τατούλης ότι πρέπει να φύγει από το ψηφοδέλτιο και αυτός αρνήθηκε 
Ήταν η πιο έξυπνη κίνηση Έμεινε μέσα και συνεργασία με τον υποψήφιο  πρόεδρο έβγαλαν τον κ. Τσιχριτζή πρόεδρο. Πρώτο τα έβαλε μαζί μου που ενώ είχαμε ένα πρόγραμμα καταπληκτικό και το έστειλα στο γραφείο του για να το μοιράσει δεν το έστειλε σε κανέναν. 
Ενώ είχαμε έτοιμη την μήνυση γιατί βάλανε το όνομα του Δ Πάγκα ενώ  δεν τον άφησαν να πιάσει στα χέρια του ούτε μια απόδειξη με παρέμβαση του κ. Βιομήχανο δεν έγινε η μήνυση 
Είχα πάρει μια καταπληκτική συνέντευξη από κάποια κυρία και όλως παραδόξως μου ζήτησε να μη την μεταδώσω. Από πίσω μου πάντα ήταν ο κ. Βιομήχανος που δεν μ άφησε να κάνω το παραμικρό Με αποτέλεσμα στην επαναληπτική εκλογή ούτε ο αείμνηστος Σπύρος Νίκας ούτε  και εγώ δεν πήγαμε στην αίθουσα του εργατικού κέντρου αλλά είμαστε σε ένα καφενείο δίπλα στον Άγιο Νικόλα.  
Είχαμε καταλάβει το παιχνίδι που έπαιζε ο ΘΘανάσης Πισιμίσης.
Και τι κέρδισε ο μεγαλύτερος αντίπαλος του Μιχάλη Τσιχριτζή. 
Πήρε τρία πρωταθλήματα και ένα κύπελλο Κορινθίας Κανένας διαιτητής δεν τον αδίκησε αντίθετα πολλές φορές τον ευνόησαν
Και αυτό είναι μια απάντηση σ όλα αυτά που έκανε για να εκλεγεί ο Μιχάλης Τσιχριτζής Όλα τυχαία δεν γίνονται.