Παρασκευή 2 Ιουνίου 2017

Λάκη Γιαννιδάκη ο δημοσιογράφος είναι υποχρεωμένος να υπηρετεί την ενημέρωση χωρίς να την αλλοιώνει.


και για τους φίλους της φύσης και του περιβάλλοντος...Ομολογουμένως εξαίσιο θεαμα να βλέπεις ενα κομμάτι πλαστικό μέσα στο δάσος!!!!
                                                          Λάκης Γιαννιδάκης 



Κύριε Γιαννιδάκη σου δίνω μια συμβουλή να πολεμάς τον δήμαρχο Κορίνθου εκτός ποδοσφαίρου γιατί ανεπανόρθωτα εκτίθεσαι όταν προσπαθείς να τον βλάψεις εκεί. . 

Καλείς τους φίλους της φύσης να επαναστατήσουν γιατί υπάρχει ένα κομμάτι πλαστικό μέσα στο δάσος. 
Το γήπεδο του Γαλατακίου ήταν ανύπαρκτο κ. Λάκη και αν δεν υπήρχε ο Δήμαρχος έστω και με πλαστικό χλοοτάπητα ο αθλητικός ναός θα ήταν για τα νιάτα του Γαλατακίου ένα απλό χωράφι. Τα περισσότερα γήπεδα  στην Κορινθία είναι με πλαστικό. 
Λοιπόν χτυπάς τον Δήμαρχο σε ένα σημείο που όλοι του έχουμε αναγνωρίσει ότι είναι ο πρωταθλητής στην κατασκευή γηπέδων. 
Και είμαι βέβαιος ότι πως και γιατί μπήκε η ταμπέλα που αφορούσε την οικογένεια Βαρδινογιάννη πολύ καλά το γνωρίζεις . 
Τώρα αν είναι αδίκημα γιατί έχει ορίσει ο Δήμαρχος αντιδήμαρχο από το Γαλατάκι και από εκεί είναι και η ιδιαιτέρα του δεν τα σχολιάζω  γιατί τα θεωρώ φαιδρά όπως και το χαρακτηρισμό που βάλατε κάτω από την  φωτογραφία  που δείχνει το πανέμορφο γήπεδο 
Και πρέπει να γνωρίζεις ότι ποτέ δεν πέρασα την πόρτα του γραφείου του κ. Δημάρχου. Και ποτέ δεν πήρα για οποιαδήποτε αιτία ένα μονόλεπτο από το Δήμο. Αντίθετα με οφείλουν 1.400 ευρώ από διαρκείας που τύπωσα και δεν μου τα πλήρωσε ο κ. Φαρμάκης. Επομένως έχω λόγους να μη υποστηρίζω τον Δήμαρχο. Μα εγώ έχω μάθει να υπηρετώ την αλήθεια και δεν ξεχωρίζω πρόσωπα και αν είναι φιλικά προς εμένα η όχι.