Δευτέρα 12 Ιουνίου 2017

Οι δοκιμές στο γήπεδο του Αγίου Βασιλείου απέδειξε ότι το υπάρχει Ελπίδα


                         Καλά κόποις κτώνται 

Θα προτιμούσα αντί το COACH την λέξη ΠΡΟΠΟΝΗΤΉΣ 



Εμένα δεν με εντυπωσίασε η εμφάνιση της ομάδας του Α Ο Λουτρακίου που οι άλλοι έβγαζαν επιφωνήματα για τις ενέργειες των παικτών του. 
Αφού ο Νικηφόρος παρακολουθεί ανελλιπώς τους αγώνες παίδων και νέων όχι μόνο των ομάδων του Α Ο Λ αλλά και όλων των άλλων. 
Γι αυτό και γράφω ότι πρέπει οι ομάδες να στηριχτούν επάνω στις δικές των δυνάμεις. Και ο Γιάννης Νούλας ο δημιουργός αυτής της ομάδας από την εξέδρα καμάρωνε τα παιδιά του. Που νομίζω ότι δεν θα τα αποχωριστεί όπως μου λένε οι πληροφορίες μου. Γιατί μαθαίνω ότι μαζί με τον Σωκράτη Πέτρου θα έχουν αυξημένες ευθύνες που είναι καιρός να καταλάβουν οι φίλαθλοι ( άπιστοι ... Θωμάδες ) ότι ο δικός τους Θωμάς μαζί με τους υπόλοιπους της παρέας έχουν την απαίτηση να τους πιστέψουν γιατί έχουν δώσει εξετάσεις και πέρασαν.Εγώ προσωπικά τους καμαρώνω γιατί ξέρουν να επιλέγουν τους συνεργάτες των. Και αυτό είναι σπάνιο προσόν και είναι καιρός να το καταλάβουν φίλαθλοι και δημότες αφού είμαι βέβαιος ότι οι δεύτεροι θα τους χρειαστούμε Γιατί σπανίζουν οι ικανοί για να αναλάβουν πολιτικές θέσεις Και η παρέα που διοικεί τον Α Ο Λ έχει όλα τα προσόντα Και επάνω απ όλα το προσόν της νοικοκυροσύνης