Σάββατο 10 Ιουνίου 2017

Το παραγάδι του Νικηφόρου

Μαθαίνω ότι ορισμένοι από το ψηφοδέλτιο του γιατρού με πυροβολούν
επειδή φοβούνται ότι θα τους πάρω κάποιο πόστο που επιθυμούν  Καλά μου παιδιά να είσαστε σίγουροι ότι μετά από τον Θρίαμβο του γιατρού θα είμαι απέναντι του για να παρατηρώ αν αυτά που υποσχέθηκε τα τηρεί. Έχω χορτάσει από αξιώματα και η ηλικία μου δεν μου δίνει αυτή την πολυτέλεια 
Ο γιατρός όμως πιστεύω ότι είναι θείο δώρο και δεν πρέπει να το κάψουμε. 
Απλά πράγματα που δεν χρειάζονται περιττά πράγματα για να εντυπωσιάσω. 

Το επαναλαμβάνω συνεχώς μήπως και το χωνέψετε Ο Νικηφόρος δεν πληρώνεται και τρώω χωρίς να πληρώνω στη Στρούγκα στην περίφημη ταβέρνα του Λουτρακίου  και στο σπίτι του Μπάμπη Σακελαρίου που τους θεωρώ οικογένεια μου μετά τον χαμό της γυναίκας μου. Δεν δέχομαι από κανέναν άλλο το παραμικρό 

Μερικοί με ρώτησαν γιατί έγραψα ότι δεν είμαι απέναντι από τον πρόεδρο της Κόρινθος 06 ;Γιατί πιστεύω ότι πρέπει να τον βοηθήσουμε επειδή μπορεί να προσφέρει στο ποδόσφαιρο της Κορινθίας.Κάποτε θα καταλάβει ότι αυτοί που νοιάζονται γι αυτόν  τον πικραίνουν. Και στην κατηγορία αυτή είναι ο Νικηφόρος  που μπορεί να τον δει στα μάτια γιατί ποτέ δεν του έκρυψε την αλήθεια. Με αποτέλεσμα να του είναι δυσάρεστος αλλά αληθινός.