Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2018

Οι δειλοί και αυτοί που υποστηρίζουν τις απόψεις των στα σκοτεινά δεν μπορούν να έχουν θέση με τις Ακαδημίες.

Αν καταφέρεις να ξεγελάσεις κάποιον δεν σημαίνει ότι είναι χαζός. 
Απλά σημαίνει ότι δεν είσαι άξιος της εμπιστοσύνης του.



Διαβάζω ότι γίνεται πόλεμος μεταξύ των ομάδων ποιος θα μαζέψει περισσότερα παιδάκια για πολλούς και ποικίλους λόγους που είναι δυο Την δημιουργία ποδοσφαιριστών και το οικονομικό που δεν είναι και μικρό.
Εγώ παρουσίασα ότι διάβασα στις ανακοινώσεις και αυτό πείραξε ορισμένους και μέσω τρίτων μου έστειλαν την δυσαρέσκεια των Και τους ρωτώ γιατί αυτά που έχουν εις βάρους μου δεν τα γράφουν να μου τα στείλουν εγγράφως για να μάθει ο κόσμος τα λάθη μου και που τους αδικώ. Γιατί πλέον ως δημόσια πρόσωπα δεν μπορούν να ενεργούν στις ρούγες ως κουτσομπόλες αλλά να βγουν στο ξέφωτο 
και να πάψουν να κρύβονται. Και να κάνουν ότι κάνω εγώ που λέω και γράφω την γνώμη μου μ ότι συνεπάγεται Το να κάθομαι σπίτι μου και να στέλνω μηνύματα φανερώνει δειλία