Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2018

Θέμα στα αγγλικά ΜΜΕ η μεταγραφή του Τουρέ στον Ολυμπιακό (ΦΩΤΟ)



Θέμα στα αγγλικά ΜΜΕ η μεταγραφή του Τουρέ στον Ολυμπιακό (ΦΩΤΟ)
Ο Γιάγια Τουρέ τήρησε την υπόσχεση που είχε δώσει στον κόσμο του Ολυμπιακού το 2006 και επέστρεψε στον Πειραιά, όπου και γνώρισε την αποθέωση από τους φίλους της ομάδας.
Μάλιστα, η επιστροφή του Ιβοριανού μέσου στους «ερυθρόλευκους» μόνο απαρατήρητη δεν πέρασε από τα ξένα ΜΜΕ και δη αυτά του Νησιού που είχαν εκτενείς αναφορές στη μεγάλη μεταγραφή των Πειραιωτών.
Πιο συγκεκριμένα το «BBC» έχει τίτλο «Οι οπαδοί του Ολυμπιακού καλωσορίζουν τον πρώην ποδοσφαιριστή της Μάντσεστερ Σίτι στην Αθήνα» ενώ μέσα στο κείμενο γίνεται αναφορά για την παρουσία του Τουρέ στο «Γ. Καραϊσκάκης» όπου και αποθεώθηκε από τον κόσμο του Ολυμπιακού, ενώ φιλοξενούνται και δηλώσεις του στις οποίες δηλώνει πεινασμένος για νέες επιτυχίες.
«Πήρα την απόφασή μου με βάση την ιδιαίτερη σχέση που έχω με αυτή την απίστευτη ομάδα. Είναι τιμή μου να επιστρέψω … Όταν έφυγα το 2006, είπα ότι θα έρθω πίσω και είμαι ευτυχής που κράτησα το λόγο μου. Είχα προσφορές από πολλές ομάδες σε όλη την Ευρώπη, την Ασία και τις ΗΠΑ. Είμαι πεινασμένος για επιτυχία τώρα όσο ήμουν όταν έφτασα εδώ πριν από πολλά χρόνια και δεν μπορώ να περιμένω να βοηθήσω το κλαμπ να κερδίσει τα τρόπαια που αξίζουν οι μεγάλοι οπαδοί του Ολυμπιακού.
Είναι πλέον καιρός να αφήσω το ποδόσφαιρό μου να μιλήσει ξανά», ήταν τα λόγια του Ιβοριανού άσου.
Το «Sky Sports» έχει τίτλο «Ο Γιάγια Τουρέ δεν μπορεί να περιμένει να βοηθήσει τον Ολυμπιακό να κερδίσει τίτλους» και παράλληλα έχει αναφορές στις δηλώσεις του, αλλά και στην πλούσια καριέρα του.
Αναφορά στον Τουρέ είχε επίσης και η σελίδα «Bleacher Report Football»