Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2018

Σωστοί άνθρωποι να διοικήσουν το Κορινθιακό ποδόσφαιρο υπάρχει Σωματεία για να τους ψηφίσουν όχι



Δεν είναι καλλιτέχνης αλλά ένας αθλητής που σκορπούσε πολιτισμό μέσα στα γήπεδα και τώρα εκτός


Σοτομαγιόρ προς Δήμαρχο Κορινθίων: μεγαλύτερα δώρα είναι ¨η φιλοξενία και η ζεστασιά που ένοιωσα μες στην καρδιά μου¨ 

Αποτέλεσμα εικόνας για Σοτομαγιόρ





Χαβιέρ Σοτομαγιόρ

Χαβιέρ Σοτομαγιόρ «Πηδάω τόσο ψηλά επειδή είμαι... αλλήθωρος» Ολοι θα ήμασταν πρωταθλητές σε κάτι αν δεν πήγαιναν τόσα ταλέντα χαμένα. Γιατί ο καθένας για κάτι γεννιέται ΜΑΡΙΛΗ ΜΑΡΓΩΜΕΝΟΥ Ο Κουβανός που πηδά 2 μέτρα και 45 εκατοστά ­ πιο ψηλά και από τα γκολπόστ ενός τέρματος, ο αδιαμφισβήτητος βασιλιάς του ύψους στη μετά Σιόμπεργκ εποχή, μιλάει σε αποκλειστική συνέντευξη


«Να το ξέρετε: είστε πολύ τυχερή! Ο Χαβιέρ μισεί τις συνεντεύξεις ­ δίνει πολύ σπάνια. Γι’ αυτό και δεν έπρεπε να σας υποσχεθώ ότι θα σας δώσει. Οταν του το είπα, ήταν στις καλές του ­ μου είπε «ναι, γιατί όχι;». Αλλά αν έλεγε «όχι», είχε τελειώσει. Ο,τι και αν είχα υποσχεθεί εγώ, θα ήταν όχι…». Ο προπονητής του Σοτομαγιόρ μιλά και το φαρδύ μουστάκι του διαγράφει ημικύκλιο ­ μου χαμογελάει σαν να έχω μόλις κερδίσει το ΛΟΤΤΟ. «Και αν έλεγε ναι, πάλι θα μπορούσε να το ξεχάσει ή να μην προλαβαίνει», αντιτείνω. «Α, όχι. Αυτό ποτέ. Θυμάστε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, στην Αθήνα; Τότε ο Χαβιέρ κόντεψε να χάσει το αεροπλάνο, γιατί από την πρώτη ημέρα είχε υποσχεθεί στην ελληνίδα συνοδό της αποστολής προτού φύγει να πάνε στην Ακρόπολη μαζί. Και την πήγε, σχεδόν τρέχοντας. Οταν δίνει μια υπόσχεση, ποτέ δεν την αθετεί».

Χαβιέρ Σοτομαγιόρ. Η απόδειξη ότι η φήμη δεν κυκλοφορεί πάντα καβάλα σε καλάμι. Γιατί, ναι. Στην Κούβα αν το «Φιντέλ» σημαίνει «Κάστρο», το «Χαβιέρ» σημαίνει «Σοτομαγιόρ». Είναι εδώ και δέκα σχεδόν χρόνια ο παγκόσμιος ρέκορντμαν του ύψους. Πηδά 2 μέτρα και 45 εκατοστά ­ πιο ψηλά και από τα γκολπόστ ενός τέρματος. Σε πάνω από 200 μίτινγκ έχει περάσει τα 2 μέτρα και 30 εκατοστά. Μόνο που ο Σοτομαγιόρ, στα 30 του, προτιμά όλα αυτά να τα ξεχνά. Επιμένει να μισοκλείνει τα μάτια και να μπερδεύει τα δάχτυλα όταν τον ρωτάς γι’ αθλητικά. «Εκεί έξω κάνω απλώς τη δουλειά μου». «Και όταν τελειώνει η δουλειά;». «Τότε έρχεται η Μαρία, η γυναίκα μου, και ο Χαβιέ Τζούνιορ, ο μικρός μου, να μου πουν σπίτι αν τα κατάφερα. Και αυτή είναι η διασκέδασή μου!».Οπως η συνέντευξη κλείνει, ο Σοτομαγιόρ ξεδιπλώνει ράθυμα το 1 μέτρο και 93 εκατοστά του σώματός του απ’ την καρέκλα. Είναι ίλιγγος να μιλάς με ανθρώπους σαν αυτόν. Και εγώ, στο φλας της προσγείωσης πλέον, συνειδητοποιώ ότι ξέχασα να ρωτήσω το αυτονόητο, το πιο απλό ­ το «πώς πηδάτε τόσο ψηλά;». Προτού προλάβω, ένας πιτσιρικάς πίσω μου τον πιάνει απ’ το μπράτσο ­ ως εκεί που φθάνει. «Κύριε Σοτομαγιόρ…». «Ναι». Το στιγμιότυπο σαν Δαβίδ – Γολιάθ. «Να σας ρωτήσω…». «Πες μου». «Εεε… Πώς πηδάτε τόσο ψηλά;». Εγώ έκπληκτη. Ο Σοτομαγιόρ γελάει. «Α, είναι γιατί… είμαι αλλήθωρος. Να, βλέπεις το ένα μου μάτι; Λοιπόν, φαίνεται, μικρέ μου, θα περνάω τον πήχυ επειδή, όπου και αν τον βάλουν, εγώ τον βλέπω χαμηλά!».


Οπως η συνέντευξη κλείνει, ο Σοτομαγιόρ ξεδιπλώνει ράθυμα το 1 μέτρο και 93 εκατοστά του σώματός του απ’ την καρέκλα. Είναι ίλιγγος να μιλάς με ανθρώπους σαν αυτόν. Και εγώ, στο φλας της προσγείωσης πλέον, συνειδητοποιώ ότι ξέχασα να ρωτήσω το αυτονόητο, το πιο απλό ­ το «πώς πηδάτε τόσο ψηλά;». Προτού προλάβω, ένας πιτσιρικάς πίσω μου τον πιάνει απ’ το μπράτσο ­ ως εκεί που φθάνει. «Κύριε Σοτομαγιόρ…». «Ναι». Το στιγμιότυπο σαν Δαβίδ – Γολιάθ. «Να σας ρωτήσω…». «Πες μου». «Εεε… Πώς πηδάτε τόσο ψηλά;». Εγώ έκπληκτη. Ο Σοτομαγιόρ γελάει. «Α, είναι γιατί… είμαι αλλήθωρος. Να, βλέπεις το ένα μου μάτι; Λοιπόν, φαίνεται, μικρέ μου, θα περνάω τον πήχυ επειδή, όπου και αν τον βάλουν, εγώ τον βλέπω χαμηλά!».




Σχολιάζει ο Νικηφόρος
Μερικοί με ρωτούν πώς ψηφίζεται ο Μιχάλης Τσιχριτζής δεν υπάρχουν άνθρωποι ικανοί να διοικήσουν. Και βέβαια υπάρχουν όπως ο γιατρός Γκουρβέλος που είναι και δοκιμασμένος  Αλλά ποιος έφερε το Σοτομαγιορ στην Κορινθία; Μα ένας τεράστιος  άνθρωπος του αθλητισμού ο Ντίνος ο Νικολάου  που θα μπορούσε να κάνει θαύματα στην Ε Π Σ Κορινθίας.Και οι πρωταθλητές να βγαίνουν από τους αγωνιστικούς χώρους 
Άνθρωποι που έχουν και δίνουν εξετάσεις μέσα στο χώρο του αθλητισμού και όμως αυτοί που βαρύνονται με τόσα  διοικούν και μάλιστα παρουσιάζουν και την εικόνα του λαοπρόβλητου ( αφού τον ψήφισαν 66,67 % των σωματείων )αντί αυτή του απόβλητου