Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2018

Το παραγάδι του Νικηφόρου ψαρεύει ...διαιτητικά



Θα με φάει η αγωνία  τι θα γίνει με τον διαιτητή που θυσιάστηκε για το αφεντικό του. Πρέπει να καταλάβατε ότι αναφέρομαι στο Λευτέρη Καλαρά που είχε την υψίστη τιμή να γράψει τον  επικήδειο της ομάδας Κόρινθος 06 Έχοντας όμως θυσιάσει την σωματική του ακεραιότητα. Γι αυτό και ο Θείος Λουδοβίκος 14 για τον γλυκάνει τον πόνο από το σπασμένο χεράκι τον πήρε να παρακολουθήσει από την θέση των επισήμων τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος μεταξύ των ομάδων Α Ε Κ και Π Α Ο Κ. Και αν κάποιος τον ρωτούσε εσύ νεαρέ πως βρέθηκες εδώ θα του απαντούσε " ο θείος μου Λουδοβίκος 14 που διοικεί το Κορινθιακό ποδόσφαιρο και μάλιστα είναι και λαοπρόβλητος ( στις εκλογές έλαβε 66,67%  των σωματείων )
  μου είπε να μη χάσει τον αγώνα η ομάδα της καρδιάς μου ( ποιητικό γράψιμο Γιάννη Λάμπρου ) Και εγώ για να το πετύχω αυτό θυσίασα το ένα μου χέρι.Αξίζω ή δεν αξίζω να παρακολουθώ τον τελικό στην θέση των επισήμων;"
Αυτό είναι ένα σενάριο για να  γυριστεί  ένα κινηματογραφικό έργο Και επειδή έχει ο Νίκος ο Φέρμας πεθάνει θα έβαζα τον Κόλκα που έπαιζε τον ρόλο του χασάπη στη σειρά τα εγκλήματα   Και τίτλο του έργου " Θυσίασα το χέρι μου για μια πρόσκληση ...του τελικού"
Σκεφτείτε τώρα να χάσω αυτόν τον διαιτητή που μου δίνει τόσα θέματα.