Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018

Η Εντιμότητα δεν έχει ούτε πατρίδα ούτε Θρησκεία Παρά μόνο έντιμους και ανέντιμους.

    Εκείνος που λέει ότι δεν υπάρχει έντιμος άνθρωπος, σίγουρα, είναι ο ίδιος ανέντιμος.

George Berkelay, 1685-1753, Ιρλανδός φιλόσοφος                         
                                     Αποτέλεσμα εικόνας για Αλατοπιπερο Λουτρακι;ioy

Από τότε που έμεινα μόνος  αυτά τα μαγαζιά τα σουβλατζίδικά  είναι για μας τους μοναχικούς μια όαση στην βαρυχειμωνιά που οι συνθήκες  μας δημιούργησαν 

Για πρώτη φορά παρήγγειλα σουβλάκια από το γνωστό σουβλατζίδικο του Λουτρακίου που έχει και το παράξενο αλλά πρωτότυπο όνομα Αλατοπίπερο 
Την παραγγελία μου την έφερε ένα νέο παιδί και μου έκανε  μεγάλη εντύπωση γιατί ήταν ήταν πεντακάθαρος.Πάντα δίνω στο παιδί ένα ευρώ ως φιλοδώρημα.
Αυτό έκανα και στην περίπτωση αυτή  Αφού πήρα τα σουβλάκια και τα ρέστα και έκλεισα την πόρτα του σπιτιού μου. Μετά από λίγο χτύπησε η πόρτα του σπιτιού μου και μπροστά μου παρουσιάζεται ο υπάλληλος που μου έφερε τα σουβλάκια και μου λέει έκανα λάθος στα ρέστα και σας έδωσα ένα ευρώ λιγότερα. Και αφού μου το έδωσε εξαφανίστηκε 
Γι αυτούς που θεωρούν τους Αλβανούς κόκκινο πανί αυτός που μου επέστρεψε το ένα ευρώ είναι Αλβανός. Προσωπικά συγχαίρω την επιχείρηση του Αλατοπίπερο  που έχει σωστούς υπάλληλους Το δε νεαρό που φέρνει σε μας τους μοναχικούς τροφή απαραίτητη  για την συντήρηση μας .Αυτές οι ενέργειες μας συγκινούν από την μια και από την άλλη μας υποχρεώνουν να γράψουμε ότι υπάρχουν έντιμοι ακόμα.