Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018

Το παραγάδι του Νικηφόρου και ολίγο ...φιλολογικό



Αυτή την εβδομάδα θα γίνουν δέκα πέντε  ( 15) αγώνες για το Κύπελλο Ελλάδας Που σημαίνει σε αριθμούς θα χρησιμοποιηθούν τριάντα  διαιτητές ( εδώ υπολογίζονται και η τέταρτοι ) Τριάντα  βοηθοί και δέκα πέντε παρατηρητές διαιτησίας. Μας κάνουν όλοι μαζί εβδομήντα πέντε άνθρωποι της διαιτησίας λαμβάνουν μέρος. Και μέσα σ αυτούς ούτε ένας (1) Κορίνθιος Ένα επίτευγμα και αυτό του Λουδοβίκου 14 που τον ψήφισαν το 66,67 % των Κορινθιακών σωματείων. Και στην διαιτησία ο νομός μας κατέχει όχι την τελευταία θέση αλλά αυτή την ανύπαρκτη. 



Και να έχω τον Άκη Μπούλη ( που δεν τον γνωρίζω αλλά θέλει να σχολιάζει αυτά που γράφω ) και να ειρωνεύεται όταν γράφω ότι ο Γιώργος Τριαντάφυλλος είναι αντιστασιακός. Δηλαδή φίλε μου ένας άνθρωπος έκανε πολλά λάθη και μια μέρα τα είδε και του απαγορεύεις το δικαίωμα να βαδίσει τον σωστό δρόμο; Δεν είδα να σχολιάζεις την διοίκηση του Ηρακλή Ξυλοκάστρου που ψήφισε τον Διοικητικό απολογισμό της ένωσης που τα φυσικά πρόσωπα τους τα χαρακτήρισε υπ ανθρώπους Και να βγαίνει αυτός που τρεις εκλογές έβγαλε πρόεδρο τον Λουδοβίκο 14 Και αναγνωρίζει το λάθος του Ενώ ο Αστέρας Δερβενίου σφάζεται ψηφίζει τον Διοικητικό απολογισμό Ειρωνεύεσαι τον Τριαντάφυλλο και κουβέντα για τους άλλους . Έμαθα να υπηρετώ την αλήθεια φίλε Άκη και έχω γι αυτό πάθει πολλά Και δεν μετανιώνω γιατί όποιος μεγαλώνει με τον Καζαντζάκη και έχει μελετήσει τον καπτάν--Μιχάλη ότι και να κάνεις το θεωρείς ελάχιστο. Δεν έχω κερδίσει από τον αγώνα μου αυτόν ούτε μονόλεπτο. Αντίθετα έχω οικονομικά καταστραφεί Και αυτό το γράφω όχι γιατί γυρεύω τον οίκτο σας αλλά για να καταλάβετε μια για πάντα ότι μπορεί να έχω κάνει και λάθη Αλλά μέσα σ αυτά δεν υπήρχε ούτε και θα υπάρχει ποτέ ίχνος ιδιοτέλειας.