Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2020

Νικηφόρος : Μπορεί έστω και ένας να με διαψεύσει;


ΣοφοκλήςΘάρσει. Λέγων τ’ αληθές ου σφαλεί

ποτε.

Έχε θάρρος· όταν λες την αλήθεια, δεν θα
 κάνεις ποτέ λάθος.




Από το 2001 που ασχολούμαι με τα μέσα ενημέρωσης εδώ στην Κορινθία δηλώνω ότι ενώ δεν έχω εισπράξει μονόλεπτο από κανέναν αντίθετα έχω πληρώσει αρκετά. Αν βρεθεί να πει ένας ότι μου έδωσε ένα μονόλεπτο τότε θα σταματήσω να γράφω.  Γι αυτό υπηρετώ με φανατισμό την αλήθεια επειδή δεν έχω κανένα να μου τραβήξει το χαλί  την ώρα που γράφω και να χάσω τον ειρμό μου και να βάλω στο χαρτί αυτά που θα με υπαγορεύσει. 
Επίσης οι άνθρωποι που αποτελούν το στενό περιβάλλον μου είναι τα ζεύγη Παππά και Σακελλαρίου και ο Περικλής Πύλος που η βοήθεια των είναι πολύ μεγάλη. από την μέρα που έχασα την γυναίκα μου.      Δεν επιθυμώ να ανοίξει ο κύκλος των γνωριμιών μου. και γι αυτό δεν έρχομαι σ επικοινωνία με άλλους. Επομένως δεν υπάρχει κανένας  που θα μπορούσε να μου πει τι να γράψω αφού και οι πέντε που αποτελούν το περιβάλλον μου έχουν σχέση με το τοπικό ποδόσφαιρο όσο εγώ με την Κινέζικη φιλοσοφία. Θεωρώ ότι αυτοί που διοικούν το ποδόσφαιρο στην Κορινθία  δεν είναι μόνο ακατάλληλοι αλλά και επικίνδυνοι.