Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2020

Κώστα Φλόκα θα σου φορτώσουν όλα τα λάθη Να παραδειγματιστείς από τον προκάτοχο σου.

                                                                                                                                                                     Πες μου με ποιον κάνεις παρέα για να σου πω ποιος είσαι.                                                                                                                                                     


Πήρα από το πρόεδρο του Ατρόμητου Χιλιομοδίου το παρακάτω τηλεγράφημα

Γιώργο καλησπέρα δεν σε έχω γνωρίσει κάπου ούτε έχουμε συνεργαστεί ποτε, δεν μου άρεσε το φλοκας και η παρέα του, εγώ δεν έχω μιλήσει άσχημα ποτε για εσενα ούτε έχω αφήσει υπονοούμενα θα χαρώ να γνωριστούμε κ να τα πούμε από κοντά καλή συνέχεια

Απαντάει ο Νικηφόρος
Το φλόκας και η παρέα του βγαίνει από την φωτογραφία που δημοσιεύω και εφόσον έχετε δίπλα σας τον Παγκορινθιακό υβριστή και όταν έρχεται στον νου το πανάρχαιο " πες μου την παρέα σου για να σου πω ποιος είσαι" έγραψα αυτό που εσείς παρεξηγήσατε. Τα ίδια είχα γράψει και στο προκάτοχο σας και δέχτηκα την ίδια αντίδραση Μπορείτε να μας πείτε σήμερα που είναι ο προκάτοχος σας και εάν υπάρχει έγγραφη παραίτηση;





Θα μπορούσατε να κάνετε παρέα μ έναν ρουφιάνο και έναν πούστη "κολακευτικά " επίθετα που είχαν γραφτεί στον τοίχο του σπιτιού μου;
Με έναν που έχει καταδικαστεί από το σύστημα που διοικεί το ποδόσφαιρο στην Κορινθίας που πρωταγωνιστής ήταν ο Παγκορινθιακός υβριστήςΓίνατε πρόεδρος του Ατρόμητου χωρίς να ψηφιστείτε από το κυρίαρχο σώμα που είναι η γενική συνέλευση Αυτοί που σήμερα σας χειροκροτούν μόλις πάψετε να τους είστε χρήσιμος θα σας διαπομπεύσουν κατά το χειρότερο τρόπο. Ναι δεν με γνωρίζετε γιατί εδώ και μερικά χρόνια πενθώ. και ούτε αυτό το σεβάστηκαν οι συνεργάτες σας υβριστές επί τιμή Γιατί τόλμησα να γράψω καυτές αλήθειες για τον παχύσαρκο που με απάτες κατακτά τα αξιώματα και τα οποία χρησιμοποιεί για δικά του συμφέρον. Ναι καλά κατάλαβες είναι ο Μιχάλης Τσιχριτζής που οι διοίκηση του στην ένωση έχει κάθε έννοια δικαιοσύνης. Ο δικός σου πρόεδρος επί τιμή που δεν έχει δικαίωμα να συμμετέχει στις συνεδριάσεις σας να του πείτε να ρωτήσει γιατί δεν με μηνύουν οι δυο δικηγόροι της Ένωσης Τσιχριτζής και Παναγιώτου. Συμπέρασμα Δικαιολογημένα λοιπόν σας κρίνω βάσει της παρέας σας.