Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2020

Μιχάλη Τσιχριτζή δεν μπορείς να διοικείς σωπαίνοντας σε συγκεκριμένα κατηγορώ. Με την στάση σου προσβάλλεις τα νιάτα και τους παράγοντες του νομού μας.

Ναπολέων ΒοναπάρτηςΟι άνθρωποι που πρέπει να φοβάσαι δεν είναι
αυτοί που διαφωνούν μαζί σου, αλλά αυτοί που διαφωνούν μαζί σου και φοβούνται να σου το
πουν
.




















Έβριζαν την πεθαμένη μάνα μου με χυδαίες εκφράσεις που φοβάμαι όχι να τις γράψω αλλά ούτε καν να  τις σκεφτώ. Ντρέπομαι για λογαριασμό των νέων παιδιών που υποστήριζαν τον Π Α Σ Κόρινθος που ο γραμματέας του Δημήτρης Λέκκας ήθελε να κάνει τους Φιλάθλους της ομάδας όχλο και η διοίκησης που θα τον διοικεί να ονομαστεί οχλοκράτης. Λέξης που έψαξα και δεν βρήκα σε κανένα λεξικό. Και όταν τα έλεγε αυτά δίπλα του είχε τον χορηγό της ομάδας Βιομήχανο Γιώργο Μουρούτσο που είναι και πολιτικός και δεν συγκινήθηκε που ένας συνεργάτης του είχε καταλύσει την Δημοκρατία. Αλλά ούτε και κανένας εισαγγελέας, Και είχε την θρασύτητα να με ζωγραφίσει  αυτό που κάνουν οι δειλοί που το παίζουν μαχαλόμαγκες αφού οι μάγκες δεν έχουν με αυτούς καμία σχέση.  Και  έχω δικαιωθεί με αποτέλεσμα οι υβριστές της μάνας μου να μη  ακολουθούν τον ιστορικό Π Α Σ  γιατί κατάλαβαν ότι η ομάδα διοικείται από ανθρώπους που ενώ δεν έχουν την οικονομική και διοικητική ικανότητα συνεχίζουν να την ταλαιπωρούν. Και αν δεν ήταν ο εικονικός πρόεδρος Μιχάλης Τσιχριτζή η ομάδα θα είχε υποβιβαστεί με αποτέλεσμα να διαλυθεί
Το να μου γράψουν στον τοίχο του σπιτιού μου ότι είμαι πούστης . και ρουφιάνος νόμιζαν ότι θα τα έκανα επάνω μου. Και όμως ανοιχτά κατηγορώ τον Μιχάλη Τσιχριτζή που με απάτη έγινε  πρόεδρος του Π Α Σ  και της ένωσης και ο έγκριτος Νομικός σαν να μιλούσαν για κάποιο άλλο. δεν έδωσε καμία απάντηση. Βέβαια η σιωπή είναι το καλύτερο επιχείρημα. Όπως και η πειθαρχική επιτροπή που τιμωρεί του απείθαρχους και  αυτή που ορίζει τους διαιτητές. Και οι δυο οικτρώς έχουν αποτύχει και όμως κανένας δεν τολμά να απαντήσει στο κατηγορώ  μου
Μπορεί να έχουν χάσει την μιλιά τους θα προσπαθήσω  του βεβαιώνω να την βρουν Είμαι διατεθειμένος να κατασκηνώσω στην πόρτα του Εισαγγελέα.