Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2020

Σοφία Τσίλι : Η αλήθεια δεν πολεμιέται με το τσόκαρο αλλά μόνο με την αλήθεια.

Αυτοκριτική να κάνεις μια και κριτική κάνουν όλοι. 


Περίμενα πέντε ώρες μήπως και καταλάβετε στην δύσκολή θέση που βρίσκεστε και μου εξηγήσετε του λόγους που σας υποχρέωσαν να με χαρακτηρίσετε  ότι έχω ανάγκη ψυχιάτρου. Βλέποντας μια
απάντηση που μου δώσατε κατάλαβα ότι ανήκετε στην κατηγορία των ανθρώπων που ΄έχετε το δικαίωμα μόνο να κρίνετε χωρίς να έχετε την υποχρέωση να δικαιολογήσετε γι αυτή την  κριτική που είναι ποινικά κολάσιμη  Που σημαίνει ότι με αυτά που γράψατε
Σοφία Τσίλι υποστηρίζει για τον Νικηφόρο 
 Δεν μπορώ να κατανοήσω την εμμονή σας ...για κάποιον που έχει εκλεγεί. . .θα πρέπει να το κοιτάξετε αυτό ...χρήζει ψυχιάτρου . .και ομολογώ έχω πάθει σοκ με τους χαρακτήρισμους σας . Ένας χοντρός μπορεί να αδυνατίσει ...ένας εμμονικος θα παραμείνει για πάντα

είσαστε υποχρεωμένος να τα δικαιολογήσετε όλα αυτά γιατί αν δεν το κάνετε μου δίνετε και εμένα το δικαίωμα να σας απαντήσω  ανάλογα. 
Γιατί ο πολιτικός παράγων του ποδοσφαίρου Βιομήχανος  Γιώργος Μουρούτσος με ζωγράφισε χαρακτηρίζοντας με ότι με τα γραπτά μου εκτελώ συμβόλαια Και δεν έχω επάνω μου  ίχνος αξιοπρέπειας και δεν γνωρίζω τι σημαίνει δημοσιογραφική δεοντολογία. Τον προκάλεσα να με ονομάσει και αυτός αδιαφόρησε.
Και από τότε του γράφω ότι είναι ένας δειλός συκοφάντης και δεν τολμά να αφήσει να ακουστεί η αναπνοή του. Θα συνεχίζω να τον σχολιάζω μέχρι που θα δικαιολογήσει τους χαρακτηρισμούς που έκανε για μένα. 
Αλλά και υπάρχει ο γόνος της μεγάλης   σε οικονομική  δύναμη οικογένειας Μαργέτη  που ξεκίνησε από το μηδέν και σήμερα να υπολογίζονται τεράστια ονόματα πολύ "χλωμά"  αν μπορούν να  ακολουθήσουν. την οικογένεια αυτή που πάντα φροντίζει να είναι με τον δυνατόν  σ ότι πολιτική κατάσταση υπήρξε στην χώρα μας τα τελευταία εβδομήντα πέντε και χρόνια  Και δεν πρέπει αυτό να το αμφισβητήσει κανένας γιατί έχω μελετήσει την πολιτική και όχι μόνο ιστορία. Μέλος της οικογενείας είναι ο Γεώργιος Μαργέτης 
Και όλοι γνωρίζουν το πανάρχαιο ότι το χρήμα βρίζει Αλλά πουθενά δεν υπάρχει  ότι το χρήμα παραβιάζει κάθε ανθρώπινη αξία. Γιατί ο Γιώργος Μαργέτης μου είπε ότι με τιμώρησε ο Θεός. 
Και το είπε αυτό γιατί όλη η Κορινθία γνωρίζει ότι αυτοκτόνησε ο γιος μου. Και αυτή την αυτοκτονία την θεωρεί αν και είναι πατέρας θεία δίκη  Και από τότε μου έδωσε   το δικαίωμα να τον χαρακτηρίζω στα γραπτά μου πλούσιο αλήτη. και δεν τολμά όχι να απαντήσει ούτε το όνομα του να προφέρει. 
Και ερχόμαστε στην αφεντιά σας κυρία Σοφία Τσίλι. Νομίσατε ότι θα με τρομοκρατούσατε μ αυτά που μου γράψατε Και επειδή με θεωρείτε ως άνθρωπο ενός κατώτερου θεού σας γνωρίζω ότι το τσόκαρο που ΄φοράτε και που αδυνατείτε να το βγάλετε σας δίνει το δικαίωμα να συμπεριφέρεστε κατά τον τρόπο αυτόν.Νομίσατε ότι έχετε το δικαίωμα να μεταφέρετε στο χαρτί  αυτά που μάθατε να ακούτε στις ρούγες και στις στράτες και να συμπεριφερόσαστε  σαν Ανδριώτισα  παραμάνα. 
Κυρία Τσίλι σας γνωρίζω ότι λάθος πρόσωπο διαλέξατε να παίξετε μαζί του. Και πολύ γρήγορα θα καταλάβετε αυτό που σας έγραψα Ότι θα προτιμούσατε να είχα πάει στον εισαγγελέα.