Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2020

Το Ζυμαράκι του Κοσμά στο Λουτράκι

Με τα δυο χεράκια πλάθω ζυμαράκια ...



Κάποτε είχα διαβάσει ότι όποιον δεν συγκινούν δυο παιδικά ματάκια αυτός ανήκει στην οικογένεια των ανωμάλων ανθρώπων. Και ο σοφός αυτός άνθρωπος των γραμμάτων είχε απόλυτο δίκιο

Έξω από το Ζυμαράκι του Κοσμά ( είναι στα φανάρια του ποταμού ) περνάω σχεδόν κάθε μέρα και δεν θα σταματούσα αν δεν έψαχνα  να βρω τα καλύτερα κουλούρια μελιού  Τα οποία τρώει ένα λουλουδάκι που πρώτη φορά πριν ανοίξει το στόμα του με καθήλωσε με τα μάτια της  μια και .κατόρθωνε να μου περάσει πολλά μηνύματα.
Παρέα με τον φίλο μου Παναγιώτη κάθισα στο Ζυμαράκι του Κοσμά που το μόνο που γνώριζα ότι ο ιδιοκτήτης του ήταν Π Α Ο Κ. Οι πληροφορίες μου ήταν λαθεμένες Ναι ο πατέρας του αφεντικού είναι Π Α Ο Κ και τον λένε Δήμο Μόλις παραγγείλαμε  τα Ευρωπαϊκά καφεδάκια μας πλησίασε το αφεντικό μια και πρώτη φορά μ έβλεπε και με ρώτησε με ύφος λίγο βαρύ  πόσο χρονών είμαι και εγώ του είπα ότι είμαι πενήντα. Και εύλογα αναρωτήθηκε μονολογώντας  πως είναι δυνατόν ο πατέρας μου να είναι πενήντα δυο ( και είμαι βέβαιος μέσα του θα έλεγε εσύ το Φαραώ να είσαι μικρότερος του πατέρα μου) και η αφεντιά .... Και απομακρύνθηκε για να μη μου πει κανένα Γαλλικό γιατί τον πέρασα για αφελή
Τη άλλη Κυριακή ( γιατί  κάθε Κυριακή βγαίνω σας τις υπηρέτριες μόνο που εδώ στο Λουτράκι δεν έχει Ζάππειο ) είχα κουρευτεί και το αφεντικό ο Κοσμάς με πλησίασε και μεταξύ ερώτησης και βεβαίωσης μου είπε ότι κουρεύτηκες.
Και την τελευταία Κυριακή 13 του Σεπτέμβρη πήγα για να ανταλλάξω με τον Κοσμά τις όμορφες ατάκες πάντα συνοδευόμενος από τον Παναγιώτη και πάγωσα Ο φίλος ο Κοσμάς είχε πάει να παραθερίσει.
Το αφεντικό ο Κοσμάς είναι μόλις έξι ετών και εγώ ο ανάποδος που έτσι με χαρακτηρίζουν που δεν ανέχομαι ούτε δευτερόλεπτο να αλλάξω λέξη με κάποιο πάντα κατά την γνώμη είναι  κοντόμυαλος Και με τον πανέξυπνο Κοσμά θα μπορούσα να ταξιδέψω μέχρι την Ισπανία  με Πούλμαν
Θυμάμαι εγώ στην ηλικία του είχα γλωσσοδέτη και μου ήταν αδύνατο να μιλήσω με μεγαλύτερους από  εμένα. Ενώ ο Κοσμάς μιλούσε μ έναν παππού όχι και τόσο εύκολο. Τώρα θα μου πείτε ότι όλα τα παιδιά λόγω των Μ Μ Ε είναι έξυπνα. Κάνετε μεγάλο λάθος Πολλά παιδιά είναι θρασύτητα που απέχουν πολύ από τα έξυπνα. Γιατί πρέπει να δουλεύει το μυαλό σου για να γνωρίζεις έστω και στην ηλικία του Κοσμά όυι τα άδεις βαρέλια χτυπάνε πιο πολύ από τα γεμάτα.
Ποτέ δεν κάνω διαφημίσεις γιατί αυτή είναι η αρχή μου. Αλλά είμαι υποχρεωμένος να γράψω κουλούρια του μελιού του Κοσμά δεν υπάρχουν.