Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2020

Οι δειλοί δεν μπορούν να αγωνιστούν αλλά μόνο να συκοφαντούν.

 Μη φοβάσαι να προχωράς αργά 

Να φοβάσαι μονάχα όταν ακόμη στέκεσαι 

                                       Κινέζικη σοφία 



Πληροφορώ
 όλους αυτούς που ενώ με γνωρίζουν ότι το μόνο που φοβάμαι να μη πω ψέματα γιατί δεν δικαιολογώ ποτέ τον εαυτό μου  Σ αυτή την τεράστια προσπάθεια που κάνω να ενημερώνω τον κόσμο πάντα οδηγό έχω τον Χριστό που τον έχω βάλει μέσα μου ως άνθρωπο  και με οδηγούν τα λόγια του Γι αυτό ορισμένοι νάνοι σε ηθικό ανάστημα αυτή την καλοσύνη την θεωρούν αφέλεια και προσπαθούν να την εκμεταλλευτούν Και το πρόστυχο από πλευράς των δεν αρκούνται κάπου να φτάσουν και να σταματήσουν αλλά αφού όλα σου τα πάρουν στο τέλος για να μη σε οφείλουν τίποτα σε κατηγορούν για ανύπαρκτα πράγματα η σε χαρακτηρίζουν για να δικαιολογήσουν αυτά που αυτοί έχουν κάνει. Για να μη αισθάνονται υποχρεωμένοι αυτοί που μοναδικό τους προσόν είναι τα λόγια του Μακιαβέλι " συκοφαντείτε συκοφαντείτε κάτι στο τέλος θα μείνει. "

Παρασκευή βράδυ δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από κάποια κυρία που ποτέ δεν μίλησα μαζί της με τον ηλεκτρονικό αυτό τρόπο. Και με φωνή πένθιμη με ρώτησε αν είμαι καλά στην υγεία μου. Και όταν της είπα ότι είμαι καλά και καπάκι την ρώτησα που έμαθα όλα αυτά που αφορούν την υγεία μου Και πήρα την απάντηση που ακόμα δεν μπορώ να συνέλθω. " Ο σύντροφός μου ήρθε σπίτι σου και ενώ σε χαιρέτισε εσύ δεν του απάντησες και κατάλαβε ότι έχεις ψυχολογικά προβλήματα." Τον σύντροφο της κυρίας συνάντησα τυχαία πριν οκτώ μήνες σε κάποια ταβέρνα Στο σπίτι μου έχει να έρθει ο σύντροφος της κυρίας νομίζω εδώ και ένα χρόνο το λιγότερο 
Τον σύντροφο της κυρίας τον πείρα αμέσως τηλέφωνο και δεν το σήκωσε όπως κάνουν όλοι οι δειλοί. 
Πληροφορώ όλους όσους νοιάζονται για την υγεία μου  ότι είμαι πολύ καλά και κανένας δεν μπορεί να παίξει με την αγάπη που τρέφω για τους ανθρώπους που δεν είναι αφέλεια. 
Αν δεν συμμορφωθούν θα τους αναγκάσω να γράψω ονόματα