Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

Βρε Σωτήρα δεν τους έμαθες οι άνθρωποι δεν παίζονται και επομένως ηρέμησε


Άστραψε και μπουμπούνισε ο Σωτήρας Μαυρονάσος για το δημοσίευμα μου που αφορούσε το δημοσίευμα μου που είχε σχέση με το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ομάδας της Κορίνθου 
Με πήρε στο τηλέφωνο κοινός φίλος και μου είπε" Ο Σωτήρας έχει νευριάσει επειδή έγραψες για το νέο Δ Σ της Κορίνθου ενώ δεν είναι δυνατόν να γίνει αφού υπάρχει μήνυση για πλαστογραφία και ασφαλιστικά μέτρα."
Μα εγώ αυτά που είπαν ηγετικά στελέχη της παράταξης του κ. Λέκκα έγραψα και τίποτα άλλο. 
Τώρα ο κ.Διαμαντόπουλος είναι ΄πρόσωπο υπαρκτό και μπορεί να διαψεύσει το δημοσίευμα μου Και οι άλλοι όπως ο Στριμενόπουλος και ο Βασιλόπουλος. 
Και νομίζω ότι αυτό το δημοσίευμα κάνει καλό στο Σωτήρα γιατί του δείχνω ότι ούτε τα μέτρα τους πιάνουν ούτε και οι μηνύσεις.Οι άνθρωποι είναι πάνω απ όλα αυτά. Εδώ χρησιμοποίησαν τιμωρημένο παίκτη για να μηδενιστεί η ομάδα και ο κ. Λέκκας έβγαλε τον πρωταγωνιστή Μιχάλη Τσιχριτζή σε συνέντευξη που έδωσε αντιστασιακό. Και μιλάς ρε Σωτήρα γιατί τόλμησαν και έκαναν Διοικητικό Συμβούλιο και γιατί πλαστογράφησαν Οι άνθρωποι δεν παίζονται