Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Γιάννη Λάμπρου σε θεωρώ τον καλύτερο Κορίνθιο δημοσιογράφο και δεν μπορώ να δικαιολογώ τις ηθελημένες γκάφες σου

Φίλε Γιάννη 

Γιατί εγώ σε θεωρώ φίλο μου αν και οι εκδότες και οι δημοσιογράφοι στην Κορινθία δεν πρέπει να τους θεωρείς φίλους γιατί έχουν την νοοτροπία του επαγγελματία δημοσιογράφου. Και αυτός είναι ο λόγος που ποτέ δεν μπόρεσα να σας καταλάβω μια και  παραμένω με φανατισμό ερασιτέχνης δημοσιογράφος .
Αν και γνωρίζεις πολύ καλύτερα τον Δήμαρχο Πνευματικό αφού είσαι και φίλος του ενώ εγώ ένας άγνωστος μέσα στους τόσους. που υπάρχουν στην Κορινθία. Επομένως δεν περίμενα ότι θα έπεφτες στην παγίδα που αριστοτεχνικά είχαν στήσει στον Πνευματικό  με δόλωμα τον Κούγια. Κρίμα γιατί σε θεωρώ πολύ μεγάλο δημοσιογράφο και επομένως και δαιμόνιο ρεπόρτερ.
Αν διάβαζες την ανάλυση που έκανα σε αυτόν που έφερε ο κ. Νανόπουλος για να μας πει την αλήθεια δεν θα έκανες αυτή την γκάφα 
Μάθε λοιπόν πως έχουν τα επεισόδια. Στον αγώνα της ομάδας μας με την Παναχαϊκή υπήρχε ένας φίλαθλος που μπροστά στα μάτια αλλά και αυτιά ενός βαθμοφόρου της Αστυνομίας  έβριζε τον Κούγια Και όταν ο Κούγιας εκνευρισμένος για την παθητική στάση του αστυνομικού του ζήτησε τον λόγο γιατί δεν συλλαμβάνει τον υβριστή του. Βέβαια με αυτά που είπε αν και νομικός υπέπεσε σε αδίκημα. Αυτό περίμεναν και πήγαν να τον συλλάβουν ενώ δεν έκαναν το ίδιο για τον άλλον Ο Πνευματικός όπως θα έκανες και εσύ πήγε να υπερασπιστεί την παρέα του. Και όλως περίεργα βρέθηκε εκεί κοντά ένας πρώην αστυνομικός που συμπτωματικά κρατούσε και τα παιδιά του αξιωματικού που διέταξε να συλληφθεί ο Κούγιας. Και είναι αυτός που φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία 


Αυτός που κάνει το κεφαλοκλείδωμα στον δήμαρχο ονομάζεται Πούλος και ήταν παλιά αστυνομικός και τώρα πολιτευτής του κ. Νανόπουλου. Και δεν μπορώ να καταλάβω όλα αυτά να μη τα γνώριζες που είσαι κοντά στον Δήμαρχο και να τα ξέρω εγώ που έχω να του μιλήσω από το 2006. Δυο φορές το ζήτησα στο τηλέφωνο και δεν βγήκε. Και θα με ρωτήσεις γιατί τον υποστηρίζω Γιατί δεν είμαι επαγγελματίας δημοσιογράφος και δεν είμαι φίλος του Πνευματικού. 
Και όλα αυτά τα κάνω γιατί ΄έμαθα να υπηρετώ την αλήθεια και όχι τον   γδήμαρχο.