Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

Κυριάκο Καρασταμάτη : Αυτοί που αγάπησαν και υπηρέτησαν την ομάδα της Κορίνθου πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί





Έλαβε την παρακάτω απάντηση στο δημοσίευμα που έκανα για τον κ. Καρασταμάτη 


Το δημοσίευμα μου 

Παρακολούθησα αυτά που είπες στο Γιάννη Στεφανή και δεν μπόρεσα να καταλάβω αν ήσουνα εσύ ο ίδιος που σε παρακολούθησα τότε σε μια τραγική συζήτηση που κάνατε στο επιμελητήριο Τότε που συνόδευσες την ομάδα στην Κρήτη και μια ολόκληρη μέρα την περάσατε με ένα σάντουιτς που σας έδωσε η αντίπαλη ομάδα μετά τον αγώνα. 
Και προσπαθούσα να βρω τον άνθρωπο αυτόν το σεμνό που μας μιλούσε για τις τραγικές ώρες που βρέθηκε στην Κρήτη.
Και δεν μπόρεσα να βρω κανένα σημείο επαφής και αναρωτιόμουνα αν ο τότε Καρασταμάτης είχε καμία σχέση με τον σημερινό Καρασταμάτη. 
Είπε ότι ο Μαυρονάσοςε έφυγε από την συνέλευση γιατί δεν είχε έτοιμο ψηφοδέλτιο ενώ το σώμα ήθελε εκλογές. Και είμαστε βέβαιοι όταν αυτά τα έλεγε ο κ. Καρασταμάτης γνώριζε ότι αυτά ήταν αστεία.Γιατί μετά την μήνυση που έκανε ο Μαυρονάσος ήταν αδύνατη η παραμονή του στην αίθουσα γιατί δεν μπορούσε να δώσει νομιμότητα αφού τους είχε καταγγείλει ως παράνομους. 
Νομίζω αγαπητέ Κυριάκο όταν θα πάψεις να είσαι χρήσιμος στον κ. Τσιχριτζή θα πας και εσύ εκεί που βρίσκονται οι περισσότεροι πολύτιμοι συνεργάτες του Μιχαλιού Στο θάλαμο της λησμονιάς. 


Και η επιστολή απάντηση του κ. Καρασταμάτη 

Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας κύριε Σκουρτη,(ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ) Επειδη λοιπον δε με ξερετε καλα προσωπικα ισως μονο ποδοσφαιρικα(γι αυτα τα λιγα που εχω προσφερει στο ποδοσφαιρο και ειδικα σ αυτη την ομαδα)θελω να σας πω οτι δεν ειστε καλα ενημερωμενος.Εγω λοιπον κυριε Σκουρτη «χρησιμος»οπως εσεις το εννοειτε ειμαι μονο για την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ και για τη ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ!Η αγαπη μου γι αυτη την ομαδα φαινεται οτι εχει πειραξει καποιους.Εγω κυριε Σκουρτη θελω να βοηθησω την ομαδα για την οποια εχω πονεσει,εχω ματωσει,εχω κλαψει.Αν σε καποιους δεν αρεσει αυτο δε μπορω να το αλλαξω και ουτε θελω να μπω σ αυτη τη διαδικασια.Απο το ταξιδι της Κρητης που λετε δεν αλλαξα και ουτε προκειται να αλλαξω.Εαν θελετε να ενημερωθειτε καλυτερα,δεν εχω προβλημα να σας ενημερωσω.Και οσο για το θαλαμο της λησμονιας που λετε αυτο ειλικρινα σας μιλαω θα με πειραξει μονο αν γινει απ την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ και τους ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΥΣ!



Ο Νικηφόρος απαντά 



 
Και όλα αυτά προσωπικά τα παραβλέπω και στέκομαι σε κάτι που ανεπανόρθωτα κ. Καρασταμάτη σε  εκθέτει. Το ψηφοδέλτιο σας καταρτίστηκε μέσα το επιμελητήριο και με τον κ. Νανόπουλο να έχει τον πρώτο λόγο. Που σημαίνει ότι τις εκλογές τις πολιτικοποιήσατε 
Και σας χρησιμοποίησαν ως όργανο το οποίο στην κατάλληλη στιγμή όταν αυτού που κινούν τα νήματα αλλά δεν τολμούν να εμφανιστούν  θα σας πετάξουν ως άχρηστο να προσφέρει όπως πήγαν να κάνουν  και με τον Μαυρονάσο  και φτάσαμε σε αυτή την διαμάχη  Και αυτοί που δεν τολμούν να γίνουν μπροστάρηδες σου αναθέτουν το ρόλο σε σένα και θέλεις να σεβαστώ γιατί φόρεσες την φανέλα της Κορίνθου. 
Μα όταν εσύ γίνεσαι όργανο του κ. Νανόπουλου που δεν κέρδισε τον δήμο και προσπαθεί να πλήξει τον Πνευματικό με όλες αυτές τις ενέργειες που θυμίζουν εποχές παλαιοκομματικές. 
Επίσης γίνεσαι  όργανο του κ. Τσιχριτζή που έχει διαλύσει την ομάδα της Κορίνθου. γιατί  να παραμείνω στο επιμελητήριο όταν λέγατε για τις περιπέτειες; της Κρήτης. Που όλη την ημέρα την βγάλατε με ένα σάντουιτς που σας έδωσαν οι αντίπαλοι σας.
Μου έδωσες  το δικαίωμα  να σε  κρίνω Θα ήθελα το ίδιο να κάνεις και για μένα 
Θα ήθελα του λοιπού να διαβάζεις  με μεγαλύτερη προσοχή τα κείμενα μου για να μη είσαι  εκτός θέματος.Με αποτέλεσμα να αδικείς και τον εαυτό σου αλλά και εμένα