Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015

Γιώργος Κουρόύμπαλης ένας ευτυχισμένος παππούς και Γιώργος Κουούμπαλης ένας ευτυχισμένος πατέρας Και η Ευαγγελία χαρούμενη που τους έκανε ευτυχείς


Στη φωτογραφία είναι ο Παππούς με την Βασιλιάννα  γιατί δεν έχω φωτογραφία της Ευαγγελίας. 


Λένε ότι ένας πατέρας όταν βλέπει τα παιδιά του να βαδίζουν σωστά  είναι ευτυχής.Κανένας όμως από αυτούς που μετράνε την ευτυχία δεν μπόρεσε να αποφανθεί για τον παππού μια και αυτή μέτρημα δεν έχει. 
Και εδώ θέλω να αναφερθώ  στον Γιώργο Κουρύμπαλη που τον έχω βαφτίσει ανθρωπάρα και που μόλις ανακοινώθηκαν οι βάσεις των Πανελληνίων εξετάσεων άρχισε να κινείται ο λογαριασμός κεράσματα ευτυχίας. Γιατί μετά την επιτυχία της εγγονής του Βασιλιάννας στην Πάντειο έρχεται να προστεθεί στον κατάλογο των επιτυχιών και η αδεφής της η Ευαγγελία Κουρούμπαλη του Γεωργίου που όμως έχουν και παππού τον ...Γεώργιο  στα Τ Ε Φ Α  Εύχομαι στην Ευαγγελία ο Θεός να την δίνει δύναμη για να αντιμετωπίσει την σημερινή κατάσταση. Τους γονείς να πολλαπλασιάσουν τις ώρες εργασίας για να αντιμετωπίσουν τα έξοδα. Και τον παππού να μη έχει το δικαίωμα να πει το νυν απολύεις το δούλο σου γιατί έχω πολλά ακόμα να καμαρώσω 
Αλά και εγώ να υποστηρίζω να έχω την ικανοποίηση να αντλώ δύναμη από την ευτυχία των φίλων μου και εύχομαι δημόσια αλλά και να επιμένω ότι τα καλά μόνο με κόπους αποκτώνται . 




Vasiliana