Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

Κύριε Πρόεδρε του επιμελητηρίου το ποδόσφαιρο μοιάζει με το ποδήλατο που αν δεν τα μάθεις από το Δημοτικό σου είναι άχρηστο στο γυμνάσιο

Κύριε πρόεδρε του επιμελητηρίου η θέσης σας δεν σας δίνει το δικαίωμα να χρησιμοποιείτε το ακίνητο που ανήκει στα μέλη σας για σκοπούς αλλότριους ως προς το καταστατικό σας 

Δεν είμαι φίλος του Δημάρχου Αλέκου Πνευματικού ούτε εχθρός και ούτε καν γνωστός μου. Έχω να τον δω από το 2006 που του έκανε δυο εκπομπές στο ραδιόφωνο  του Σούπερ.
Και ποτέ δεν αναγνώρισε την ερασιτεχνική μου δημοσιογραφική ιδιότητα και γι αυτό δεν μ έχει καλέσει σε καμιά συνέντευξη του 
Μπορώ να σας πω επειδή στο δικό σας ψηφοδέλτιο ήταν η εγγονή του φίλου μου Γιώργου Κουρούμπαλη  ήμουνα φιλικός μαζί σας. Όχι βέβαια επειδή έχω καμία δύναμη γιατί είμαι ερασιτέχνης δημοσιογράφος ενώ εσείς έχετε επαγγελματικούς κονδυλοφόρους που μπορούν να αγοράζουν το λιβάνι αφού εισπράττουν από το επάγγελμα τους. Ενώ εγώ είμαι φτωχός και το λιβάνι μου είναι ένα προϊόν απλησίαστο 
Κάπου δε έχω διαβάσει ότι ίδιον των ανόητων είναι η κολακεία Αλλά όμως και ο μεγαλύτερος σοφός θέλει ένα  μεζέ στο τραπέζι του
Και εκεί υστερώ γιατί θεωρώ ότι ο κόλακας είναι ταυτισμένος με τον απατεώνα γιατί και οι δυο έχουν ως σκοπό την παραπλάνηση του δυνατού αρκεί να γίνουμε συμπαθητικοί  Επειδή εγώ δεν θέλω να σας φανώ αρεστός και επομένως να σας κολακεύσω και να μη σας παρουσιάσω τα λάθη σας  Γιατί έχουν πολλαπλασιαστεί τελευταία 


Αν αυτή την λαβή σας την έκανε ένας δημοτικός ή υποψήφιος σύμβουλος είμαι βέβαιος ότι θα είχατε επαναστατήσει γιατί πέντε αστυνομικοί θα μπορούσαν να κάνουν κουμάντο τους δυο κακοποιούς. Δήμαρχο και ποινικολόγο 


Μας παρουσιάσατε έναν τύπο πρώην αστυνομικό να μας πει την αλήθεια και όλα όσα μας είπε εμείς με στοιχεία αποδείξαμε ότι όχι αλήθειες είπε αλλά δυστυχώς τις κακοποίησε Και δεν μπορώ να καταλάβω πως εσείς ένας άνθρωπος της αγοράς πέσατε θύμα ενός ανθρώπου που νόμισε ότι ήτα ν ακόμη αστυνομικός. 
Και δεν σταματήσατε εδώ αλλά συνεχίσατε με τις εκλογές της ομάδας της Κορίνθου που είμαι βέβαιος ότι δεν γνωρίζετε σε ποιά κατάσταση βρίσκεται η ομάδα. Και δέχεστε να πάρετε πρωτοβουλίες όχι για το καλό της ομάδας αλλά του ψηφοδελτίου που κατά τον κ. Μαυρονάσο είναι παράνομο επειδή δεν  συγκεντρώνει εκ του καταστατικού προσόντα αφού οι περισσότεροι δεν είναι μέλη της ομάδας Και πληροφορήθηκα ότι το ψηφοδέλτιο αυτό το καταρτίσατε μέσα στο επιμελητήριο. Και μάλιστα  προσωπικά νοιαστήκατε να είχατε παράγοντες με ονόματα σεβαστά 
Τώρα τελευταία  όπως έμαθα δεχτήκατε και τους νικητές των εκλογών στο επιμελητήριο για να τους συγχαρείτε Και καλά κάνατε. Και ας ερωτώ αν ακυρωθούν οι εκλογές ποια θα είναι η θέση σας;
Βέβαια κανένας από τους κονδυλοφόρους  τους δικούς σας που σας φροντίζουν δεν θα τα γράψουν  αυτά για να μη σας στεναχωρήσουν. γιατί σας θέλουν ευτυχισμένο Ενώ ο Νικηφόρος επειδή διαβλέπει ότι θα εκτεθείτε ανεπανόρθωτα σας συμβουλεύει να περιοριστείτε στα καθήκοντα σας και να πάψετε να ασχολείστε ιδίως με το ποδόσφαιρο που σας χρησιμοποιούν για πάρτι τους  και αυτό θα το καταλάβετε πολύ γρήγορα όταν δεν θα μπορείτε να τους βοηθήστε. Και όπως λένε Κυριακή κοντινή γιορτή και πολύ γρήγορα θα το διαπιστώσετε. 
Και το τραγικό για σας κ. Νανόπουλε είναι ότι το έργο το σκηνοθετεί ή ο κ. Τσιχριτζής που είναι έμπειρος στη δουλειά του αλλά έχει ένα κακό. Να καίει τους πρωταγωνιστές. όταν πάνε να κλέψουν την παράσταση Γιατί ο άνθρωπος που σκηνοθετεί θέλει  να διοικεί από τα παρασκήνια για να μη φαίνεται για να χρεώνονται σε άλλους οι αποτυχίες και αυτός να παίρνει τις επιτυχίες.   παρουσιάσατε