Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015

Πισιμίσης καταγγέλλει ο Τσιχριτζής απειλεί και ο Νικηφόρος παίρνει θέση

 Αυτός ο κύριος  ονομάζεται Μιχάλης Τσιχριτζής  και είναι πρόεδρος της ένωσης ποδοσφαιρικών σωματείων Κορινθίας 
Που έγινε πρόεδρος της Κορίνθου χρησιμοποιώντας έναν πέτσινο επενδυτή 
Θανάσης Πισιμίσης που ασχολήθηκε με το ποδόσφαιρο σε μεγάλη ηλικία και δεν μπόρεσε να καταλάβει πόσους κινδύνους κρύβει ο χώρος αυτός Το κατάλαβε νομίζω και ξεσπάθωσε 

Κάθε έργο θέλει το σκηνικό  του και τους πρωταγωνιστές και οι θεατές θα βρεθούν κατά την πορεία,Έτσι λοιπόν για λίγο βρέθηκαν κοντά οι πρωταγωνιστές σε μια βράβευση για την κατάκτηση του πρωταθλήματος της ομάδας του Ζευγολατιού  που ακόμα και ασπασμό αντάλλαξαν Αλλά όμως από τότε μέχρι χθες μεσολάβησαν όπως φαίνεται τα πράγματα άλλαξαν και από φίλοι έγιναν αντίπαλοι με αποτέλεσμα να πει σε ποδοσφαιρικό πόστο ο κ. Πισιμίσης κάποιες αλήθειες που τις κατάλαβε όμως αργά 
Τα έμαθε όλα αυτά ο Μιχαλιός και απειλεί με μηνύσεις και προσθέτει ακόμα ότι βοήθησε την ομάδα του Ζευγολατιού στις μετακινήσεις και στα γεύματα. Μάλλον θα αναφέρεται στους αγώνες μπαράζ Που έγραψα ότι αν κατακτήσει την τρίτη θέση θα είναι επιτυχία για τον κ. Θάνο . Δεν γνωρίζω αν αυτά που είπε ο κ. Πισιμίσης είναι σωστά Αυτό όμως που εγώ ξέρω είναι ότι αν θέλει θα είμαι δίπλα του μάρτυρας υπεράσπισης  Γιατί μπορεί αυτός να μη πούλησε εγώ όμως θα είμαι πάντα απέναντι από τον κ. πρόεδρο τον ευτραφή και τον χοντρόπετσο   Δεν θα πηγαίνει μόνο αυτός ως μάρτυρας. Πλην όμως εγώ θα καταθέσω αλήθειες.
Δυστυχώς δεν θα υλοποιηθούν οι απειλές του κ. Μιχαλιού γιατί ξέρει να μη εκτίθεται σε κινδύνους