Γνωρίζετε ότι ο Χριστόφορος Ζωγράφος το μωρό τους διαιτητές ακόμα τους διορίζει γιατί η Ε Π Ο δεν έχει ακόμα συνεδριάσει για να κάνει αποδεκτή την παραίτηση του. Και μέχρι να συνεδριάσει είναι ακόμα εκεί στο πόστο του. Και υπάρχει και μια περίπτωση να μη γίνει αποδεκτή. Γιατί ποιος από αυτούς που υπάρχει στη διοίκηση της Ομοσπονδίας θα φοβηθεί μήπως και κατηγορηθεί γιατί άφησαν το Χριστόφορο στο πόστο του. Γιατί ο βρεγμένος την βροχή δεν την φοβάται μια και οι περισσότεροι σύμβουλοι κ
Το πρώτο τώρα παλικάρι του κ. Τσιχριτζή ( ο άλλοτε πρώτος κ. Γιωργάρας Δούρος κάνει τις κλειστές του ) ο Δημητράκης ο Γκρούτζης αυτός ο ανιδιοτελής εργάτης της διαιτησίας τώρα θεωρεί τον εαυτό του πρώτο και οι ευθύνες δεν τον αφήνουν ούτε καν να κοιμηθεί. Και από την άλλη να έχουμε και τον Χριστόφορο ή τον κάθε Χριστόφορο να τον ορίζει παρατηρητή διαιτησίας. Ντροπή βρε παιδιά να εκμεταλλεύεστε τον φιλότιμο αυτόν άνθρωπο που ενώ εδώ στο νομό μας πνίγεται γιατί έχει πάρει και τα καθήκοντα του Γιωργάρα. Και από πάνω να έχεις και τον Νικηφόρο και να τον ελέγχει. Ντροπή. Γιατί υπάρχει φόβος να πει παραιτούμαι και τότε υπάρχει κίνδυνος κάποιοι να ξυπνήσουν και να αρπάξουν δαυλούς αναμμένους.
Διαβάζω ότι οι παλαίμαχοι της Κορίνθου θα είναι στο πλευρό της ομάδας Μάλιστα γράφει ο ίδιος ο δημοσιογράφος ότι μαζεύτηκαν στο επιμελητήριο της Κορίνθου και συζήτησαν γι αυτό. Εκτός από τον Καρασταμάτη και τον γραμματέα των παλαιμάχων ( στα διοικητικά) δεν παρατήρησα κανένα άλλο όνομα.
Τώρα αν όλοι αυτοί θα μπορούν να διοικήσουν τότε από εδώ τους εύχομαι καλή επιτυχία. Αλλά όμως γεννάτε ένα τεράστιο ερώτημα Με ποιους παίκτες θα συμμετέχουν στο πρωτάθλημα πρέπει να μας πουν αυτοί θέλουν να δώσουν ζωή σε ένα πτώμα που βρίσκεται σε προχωρημένη σήψη. Ομάδα με τις υπάρχουσες συνθήκες δεν μπορεί να γίνει. Αυτό που θα μπορεί να επιτευχθεί κάποιος να πάρει τον τίτλο του προέδρου του αντιπροέδρου γενικού γραμματέας και όλων των άλλων αξιωμάτων.
Το πρώτο τώρα παλικάρι του κ. Τσιχριτζή ( ο άλλοτε πρώτος κ. Γιωργάρας Δούρος κάνει τις κλειστές του ) ο Δημητράκης ο Γκρούτζης αυτός ο ανιδιοτελής εργάτης της διαιτησίας τώρα θεωρεί τον εαυτό του πρώτο και οι ευθύνες δεν τον αφήνουν ούτε καν να κοιμηθεί. Και από την άλλη να έχουμε και τον Χριστόφορο ή τον κάθε Χριστόφορο να τον ορίζει παρατηρητή διαιτησίας. Ντροπή βρε παιδιά να εκμεταλλεύεστε τον φιλότιμο αυτόν άνθρωπο που ενώ εδώ στο νομό μας πνίγεται γιατί έχει πάρει και τα καθήκοντα του Γιωργάρα. Και από πάνω να έχεις και τον Νικηφόρο και να τον ελέγχει. Ντροπή. Γιατί υπάρχει φόβος να πει παραιτούμαι και τότε υπάρχει κίνδυνος κάποιοι να ξυπνήσουν και να αρπάξουν δαυλούς αναμμένους.
Διαβάζω ότι οι παλαίμαχοι της Κορίνθου θα είναι στο πλευρό της ομάδας Μάλιστα γράφει ο ίδιος ο δημοσιογράφος ότι μαζεύτηκαν στο επιμελητήριο της Κορίνθου και συζήτησαν γι αυτό. Εκτός από τον Καρασταμάτη και τον γραμματέα των παλαιμάχων ( στα διοικητικά) δεν παρατήρησα κανένα άλλο όνομα.
Τώρα αν όλοι αυτοί θα μπορούν να διοικήσουν τότε από εδώ τους εύχομαι καλή επιτυχία. Αλλά όμως γεννάτε ένα τεράστιο ερώτημα Με ποιους παίκτες θα συμμετέχουν στο πρωτάθλημα πρέπει να μας πουν αυτοί θέλουν να δώσουν ζωή σε ένα πτώμα που βρίσκεται σε προχωρημένη σήψη. Ομάδα με τις υπάρχουσες συνθήκες δεν μπορεί να γίνει. Αυτό που θα μπορεί να επιτευχθεί κάποιος να πάρει τον τίτλο του προέδρου του αντιπροέδρου γενικού γραμματέας και όλων των άλλων αξιωμάτων.
