Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

Το Πευκάκι ανήκει στο Νικολοπούλειο ίδρυμα και αυτό έπρεπε το Δ Σ του να το επιβεβαιώσει και να μη σιωπά!!!

Γιάννη Λάμπρου :Η ειλικρίνεια και η αλήθεια είναι τα θεμέλια της αρετής μας λέει ο Κομφούκιος 




Δεν μπορώ να καταλάβω πως ο φίλος μου ο Γιάννης ο Λάμπρου ο πρώτος δημοσιογράφος του νομού μας που θα μπορούσε να κάνει σταδιοδρομία σε οποιαδήποτε εφημερίδα να κάνει λάθη απαράδεκτα. Πρώτα με τον κ. Πούλο που δεν ακουμπά όσα τα απαράδεκτα είπε όταν τον παρουσίασε ο κ. Νανόπουλος .
Και τώρα διαβάζω πάλι ρε φίλε Γιάννη ανακρίβειες.
Γράφεις "Το κτίριο στο οποίο στεγάζονται το ξενοδοχείο και το ρεστοράν-μπαρ ανήκει στην εκκλησία του Λουτρακίου και στο “Νικολοπούλειο Ίδρυμα” στο οποίο πρόεδρος του είναι ο δήμαρχος κ.Γιώργος Γκιώνης. Δεν έχουν μεγάλη αξία οι λεπτομέρειες. Σημασία έχει το γεγονός."

Νικηφόρος ::Δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν εσύ ο δαιμόνιος ρεπόρτερ να γράφεις ότι το Πευκάκι ανήκει  και  στην εκκλησία του Λουτρακίου. 
Γιατί στο νομό μας δεν έχουμε εκκλησία πόλεως αλλά επώνυμες Και στο Λουτράκι έχουμε την Παναγία την Γιάτρισσα και τον Άγιο Γιάννη Με εντυπωσιάζει το γεγονός ότι το ανακριβές  δημοσίευμα σου κανένας δεν το διέψευσε από τους αρμοδίους  Αλήθεια αυτό τι σημαίνει ; Στο χωριό σε αυτές τις περιπτώσεις λέμε με ξένα κόλλυβα κάνουν μνημόσυνο  
Το Πευκάκι είναι δημιούργημα του Αντώνη Νικολόπουλου και έβαλε στο διοικητικό συμβούλιο ως μέλη τους ιερείς της Παναγιάς της Γιάτρισσας του Αγίου Ιωάννη και του ιερέα της Περαχώρας. Αυτή είναι η σχέσης της εκκλησίας με το ίδρυμα και τίποτα άλλο 
Εδώ σημασία έχει η λεπτομέρεια γιατί ένα παιδί ξυπόλυτο  που μας ήρθε από την άγονη Ναυπακτία για να διδάξει αγάπη στο Λουτράκι Ενώ αυτές οι κινήσεις δεν υπάρχουν από γηγενείς 

Γράφεις "Είναι  πολιτική απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Λουτρακίου η παράταση των μέτρων για το “Πευκάκι″ για να μην κλείσει μέσα στην τουριστική σεζόν Στην αντίθετη περίπτωση μιλάμε για δύο μέτρα και δύο σταθμά.

Νικηφόρος :Οι αποφάσεις είναι του Δ Σ του ιδρύματος που δεν έχει καμία σχέση με το δημοτικό συμβουλίου 

Γράφεις ότι είπε ο Δήμαρχος :Πραγματικά, για μένα, δεν πάει άλλο. Μας κλέβουν κιόλας. Είναι και κλέφτες και τους το είπα. Διότι τα μαγαζιά που στεγάζονται στο Καζίνο δεν έχουν πάρει άδεια και δεν πληρώνουν δημοτικό φόρο. Δυστυχώς είναι απαράδεχτοι και αισχροί.”

Νικηφόρος :Μάλλον ο χώρος του καζίνο είναι ουδέτερη ζώνη και δεν υπόκειται στους νόμους της χώρας μας. Για να γίνει πιστευτός ο κ. Δήμαρχος πρέπει να πει ονόματα και να μας δικαιολογήσει για ποιο λόγο δεν μπορεί να εφαρμοστεί ο νόμος. Όλα τα άλλα είναι μάλλον για παλικαρισμοί  που τίποτα δεν εξυπηρετούν. 

Δηλώνω ότι τα περί ιδρύματος τα διάβασα όταν βοήθησα τον Γιάννη Λαζαρίδη να γράψει την βιογραφία του Αντώνη Νικολόπουλου Γιατί έκλεισε το Πευκάκι δεν μπόρεσα να μάθω γιατί δεν μπορώ να πιστέψω για οφειλές του ενοικιαστή που έχει ξοδέψει πολλά χρήματα για να δημιουργήσει αυτό το αριστούργημα μπαρ ρεστοράν . 
Καιρός είναι να δώσει μια συνέντευξη για το θέμα αυτό ο Δήμαρχος Γιώργος Γκιώνης για να μάθουμε τι συμβαίνει.