Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

Η γενική Συνέλευση του Ολυμπιακού Λουτρακίου.

Χθες Δευτέρα έγινε η Γενική Συνέλευση του Ολυμπιακού Λουτρακίου Που είναι η ομάδα που το καζίνο ο Δήμος και άλλοι φορείς  και ο Δημήτρης Βιλαώρης ξόδεψαν 2.350.000 ευρώ μέσα σε δέκα χρόνια για να οδηγήσουν την ιστορική ομάδα στα χωράφια. Και έκανα το ατόπημα να τα βάλω με το κατεστημένο του Λουτρακίου  και να μη μπορώ να καταλάβω αν εγώ είμαι ο ένοχος ή αυτός που νοιάστηκα για το καλό της ομάδας ή για το κακό. 
Γιατί όπως πληροφορήθηκα πρόεδρος της γενικής συνέλευσης ήταν ο κ. Κωνσταντίνος Λάμπρου που στις 18 Ιουνίου του 2015 θα είναι κατηγορούμενος ενώπιον του τριμελούς εφετείου κακουργημάτων με μηνυτή την αφεντιά μου. 
Και με απόντα εμένα γιατί έχω διαγραφεί για πράξεις ή παραλείψεις που δεν γνωρίζω γιατί ποτέ δεν με καλέσανε να απολογηθώ όπως το καταστατικό ορίζει 
Και αυτή την μη νόμιμη πράξη την έκαναν στυλοβάτες της κοινωνίας του Λουτρακίου.Και μάλιστα ο αδελφός του Μητροπολίτηξ κ. Δημητρίου με μήνυσε και είμαι της γνώμης ότι θα είμαι ο μοναδικός.,Και καταδικάστηκα γιατί πήγα στο δικαστήριο χωρίς δικηγόρο. Στο εφετείο όμως το αξιόποινο είχε παραγραφεί γιατί πέρασε ο καιρός που ο νόμος προβλέπει 
Έμαθα δε ότι στη συνέλευση ήταν παρόντες και δυο Δήμαρχοι ο νυν και ο πρώην. Και κανένας δεν παρεξηγήθηκε που πρόεδρος ήταν κάποιος που εκκρεμεί σε βάρος του μια δίκη Που αφορά και ναυτούς αφού 28.000 ευρώ δεν είχαν μπει στο ταμείο της ομάδας που τα είχε πάρει όμως από τον Δήμο.
Ζήτησα ορισμένα στοιχεία να μου δώσουν και όλως συμπτωματικά τα βιβλία είχαν χαθεί Επομένως το κατεστημένο στο Λουτράκι είναι ανίκητο. Αλλά και στην Κόρινθο ακόμα χειρότερα τα πράγματα. Να γιατί στο νομό μας δεν θα κάνουμε ποδόσφαιρο μια και οι παράγοντες προβάλλονται σε βάρος των παικτών