Διαβάζω στο μπλοκ του φίλου του Γιάννη Λάμπρου :
Έχει επιβιώσει με 5 κυβερνήσεις.
Τώρα επιβιώνει και με την…Πρώτη φορά αριστερά.
Είναι ο πιο καλοντυμένος διευθυντής υπηρεσίας που έχει κάνει γερή μπάζα και περνά σαν πρίγκιπας.
Όλοι τον βρίζουν αλλά κανένας δεν τολμά να αγγίξει το τρωκτικό αυτό..!
Ζει και βασιλεύει στην Κόρινθο εις βάρος του δημοσίου αλλά και της κοινωνίας.
Ερμηνεύει τους χάρτες όπως τον βολεύει και του αρέσει.
Με το αζημίωτο εννοείται.
Οι πάντες ξέρουν μία ιστορία για αυτόν αλλά τον αφήνουν να συνεχίζει την δράση του.
Δεν αλλάζει αυτός ο κωλότοπος με τίποτα και αποδεικνύεται ότι και με την Αριστερά τα σκατά επιβιώνουν και μάλιστα καλά…!
Σχολιασμός Νικηφόρου
Και πάλι αν μου δώσεις Γιάννη τα στοιχεία εγώ θα τα δημοσιεύσω γιατί είναι απαράδεκτο να αφήνουμε τα τρωκτικά να μας λυμαίνονται.Το να μη γράφουμε ονόματα εκθέτουμε τους σωστούς.

