Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

Είμαι βέβαιο ότι τα νέα παιδιά θα φέροθν την άνοιξη στο Κορινθιακό ποδόπσφαιρο που βρίσκεται σττην βαρυχειμωνιά.

Είχα ένα πρόβλημα με τα υδραυλικά του σπιτιού μου και κάλεσα τον φίλο μου Λάζαρο Ρίζο που γνωρίζει πλήρως το αντικείμενο και είναι και νοικοκύρης . Ήρθε συνοδευόμενος από ένα νεαρό παιδί που θα μπορούσα να κάνω μονόζυγο στην ζώνη 
Δεν έκανα την "ανάκριση" μου γιατί ο Λάζαρος έπιασε αμέσως εργασία και ο νεαρός του εκτελούσε χρέη βοηθού. Εντυπωσιάστηκα με το ύψος του και τον ρώτησα πόσο ύψος έχει και πότε γεννήθηκε.και πως τον λένε  Και ο εντυπωσιασμός συνεχίστηκε όταν μου είπε ότι είναι 1,80 και δεκαπέντε χρονών και τον λένε Βασίλη,.Και τον ρώτησα σε ποια ομάδα παίζει μπάσκετ. Και αυτός μου είπε ότι παίζει ποδόσφαιρο στον Κουταλά. Και συζητήσαμε για το ποδόσφαιρο και κατάλαβα ότι ο νεαρός αν και ήταν μόνο δεκαπέντε ετών είχε τρομερή ωριμότητα. Και νομίζω ότι πλέον η καινούργια  αθλητική Ελλάδα δημιουργείται επάνω σε σωστές βάσεις μια και η νεολαία γνωρίζει τους στόχους της Και το κυριότερο ξέρει πως θα μπορέσει να τους πετύχει.Με την προϋπόθεση αν έχει τα προσόντα  Υποσχέθηκα ότι θα πάω να τον δω αν και μου είπε ότι δεν είναι βασικός παίκτης