Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Δικαίωμα σας να κρίνετε τον Νικηφόρο και υποχρέωσης του να σας απαντά


Κάποιος σχολίασε κάτι που έγραψα γι την ομάδα του Κύψελου Και σας παραθέτω ολόκληρο το κείμενο 

Κύριε Σκούρτης νομίζω μερικές φορές.που διαβάζω αυτά που γράφετε για το ποδόσφαιρο και τους ερασιτέχνες ποδοσφαιριστές.οτι είσαι πολύ μακριά απο την πραγματικότητα δεν ξέρω αν έχετε παιδιά.άλλα εγώ έχω και είναι ερασιτέχνες ποδοσφαιριστές και έχω πλήρωση πολύ περισσότερα χρήματα απο τον πρόεδρο της ομάδος που αγωνίζονται.και νομίζει o πρόεδρος της ομάδος.ότι o παίχτης ειναι κτήμα του και τον κρατάει στην ομάδα του με την φανέλα πωλείται.και δεν τον αφήνει να πάει σε άλλη ομάδα.και αναγκάζονται τα παιδιά να σταματήσουν το ποδόσφαιρο

Σχολιασμός Νικηφόρου 

Παιδιά δεν έχω αλλά έχω ζήσει πολύ με παιδιά και στο χώρο του ποδοσφαίρου  Υπήερξα ο πρώτος Διοικητικός Διευθυντής της Ακαδημίας της ΑΕ Κ και αυτό μπορείς να το διαπιστώσεις όταν θα διαβάσεις το βιβλίο μου Μαρτυρίες που μπορώ να σου το στείλω. 
Το 2001 που ήρθα στην Κορινθία έριξα όλο το βάρος μου στα παιδιά του νομού που τα έβαλα μέσα στα σπίτια τηλεοπτικά Μπορεί να μη έχω παιδιά πλην όμως έμπρακτα έχω αποδείξει πόσο τα αγαπώ 
Δυστυχώς δεν είναι υπεύθυνοι μόνο οι πρόεδροι των σωματείων που πηγαίνετε τα παιδιά σας για να μάθουν ποδόσφαιρο. Την μεγαλύτερη ευθύνη την έχετε εσείς που χωρίς να εξετάσετε πηγαίνετε και ¨παρκάρετε" στις κυριολεξία τα παιδιά σας χωρίς να εξετάσετε ποιοι είναι αυτοί που εμπιστεύεστε ότι πολυτιμότερο έχετε. 
Όταν μου έδωσε εντολή  ο Μελισσανίδης  να ιδρύσω την Ακαδημία Ποδοσφαίρου καθυστέρησα πάνω από μήνα . Και  με φώναξε στο γραφείο του ο πρόεδρος για να του εξηγήσω για την καθυστέρηση Και του είπα ότι δεν μπορώ να βρω φροντιστή. Και μου είπε σε μια εποχή που υπάρχουν τόσοι χωρίς εργασία εσύ ψάχνεις για φροντιστή Και του απάντησα αν πέσουμε επάνω σε κανέναν ανώμαλο τι θα κάνουμε πως θα αντικρίσουμε τους γονείς. Και μου απάντησε Αν δεν βρεις δεν θα την ανοίξουμε' 
Πριν πάρετε λοιπόν την πένα για να πικράνετε κάποιον άνθρωπο μάθετε ποιος είναι αυτός Γνωρίζω τι γίνεται στις ομάδες της Κορινθίας και πόσο ανεύθυνα συμπεριφέρονται οι παράγοντες . Δεν μπορώ να τα γράψω όμως όλα γιατί υπάρχει και ο Εισαγγελέας Και να μη ξεχνάτε ότι πρόσφατη είναι η τ οκτάμηνη καταδίκη μου γιατί έγραψα ότι ήταν τραμπούκοι στη γενική συνέλευση της Ε Π Σ Κορίνθου Που στη δίκη ακόμα και οι μάρτυρες υπεράσπισης έγιναν κατηγορίας. Και όμως ακόμα συνεχίζω και αγωνίζομαι 
Επομένως και καταλαβαίνω τι γράφω  και είμαι και μέσα στα γεγονότα. 
Και όταν θα γράφετε να θυμόσαστε κάτι που είναι γραμμένο στη μετόπη του Πανεπιστημίου της Ουψάλας " Το να σκέπτεται  κανείς ελεύθερα είναι ωραίο 
Το να σκέπτεται ορθά είναι ωραιότερο"