Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

Θα γράφω ότι θεωρώ σωστό και θα το στηρίζω σε στοιχεία

Έγραψα χθες για μια όμορφη εμφάνιση που είχε η ομάδα του Π Α Σ Κόρινθος σε κάποιο εστιατόριο που η διοίκηση της ομάδας παρέθεσε δείπνο στους ποδοσφαιριστές της Και ήμουνα αυτός που χάρηκα που είδα μια ομάδα που έχει περάσει τόσα να κάνει μια σωστή κοινωνική εμφάνιση και το έγραψα.
Πείραξα όμως κάποιους που ήθελαν να γράφω συνεχώς εναντίον του Π Α Σ Κόρινθος. Και γι αυτό με  χαρακτήρισε κάποιος κωλοτούμπα. Και όταν ζήτησα να μου πει αν αυτά που έγραψα διαφωνεί μου απάντησε με θρασύτητα ότι όταν κάνουμε αντιπολίτευση την συνεχίζουμε.Και αυτός ο αγωνιστής δεν μου είπε ούτε και το όνομα του. Αλλά και από την άλλη όταν ασκώ κριτική στην ομάδα στον Π Α Σ αυτά συναντώ Να μου ασκούν υβριστική κριτική χωρίς όμως να μου γράφουν τίποτα στα στοιχεία που παραθέτω 
Δεν ακολουθώ την στρατηγική κανενός και ούτε παίζω παιχνίδια γιατί ούτε η ηλικία μου μα ούτε και η πορεία μου τα επιτρέπουν αυτά.
Έμαθα να γράφω αλλά και να λέω την αλήθεια γιατί αυτό κάνω μια ολόκληρη ζωή. Και ποτέ δεν κάνω αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση. Και ούτε έμαθα να χαϊδεύω αυτιά.