Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

Η γλώσσα της αγάπης είναι μια διάλεκτος που ο άλαλος μπορεί να την μιλήσει και ο κουφός μπορεί να την ακούσει και να την καταλάβει


Κάποιος είχε γράψει ¨Στο σπίτι που ακουμπάει το κρεβάτι της γιαγιάς μα το κρεβάτι του΄ή της  εγγονού εκεί υπάρχει η απόλυτη ευτυχία".
Είμαι βέβαιος ότι ο ποδοσφαιριστής Φορτούνης αν τον αγαπούσαν μόνο οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού  από σήμερα τον συμπαθούν και πολλοί άλλοι. 
Προσωπικά δεν έχω γνωρίσει γιαγιά γιατί όταν ζούσε η μάνα του πατέρα μου εγώ βρισκόμουνα στην Μυτιλήνη πολύ μακριά. Η γιαγιά από πλευράς μάνας μου είχε πεθάνει πριν να γεννηθώ,  Τώρα είμαι σε ηλικία που όλοι οι φίλοι που είναι συνομήλικοι μου είναι παππούδες παρατηρώ τις γυναίκες των που είναι γιαγιάδες διαφέρουν από αυτούς Διαφορετική είναι η αγάπη που δίνει αλλά και που εισπράττει η γιαγιά. 
Ο Φουρτούνης είναι ένας πολύ μεγάλος ποδοσφαιριστής αλλά στην μνήμη την δική μου και πολλών άλλων θα μείνει ένας άνθρωπος που δημόσια φώναξε με τον δικό του τρόπο σε μια στιγμή ευτυχίας " γιαγιά σ'αγαπώ "