Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2015

Δημήτρης Γκρούτσης και Παναγιώτης Αργύρης οι δυο εργάτες της διαιτησίας με το αζημίωτο

Μερικοί ακόμα και επώνυμα με ρωτάνε τι έχω με τους Δημήτρη Γκρούτση και τον Παναγιώτη Αργύρη .Και τους απαντώ και με τους δυο δεν έχω απολύτως τίποτα. Αν και έπρεπε να έχω επί προσωπικού επιπέδου. Γιατί όταν έκανα κριτική στον Μιχάλη ΚΙαρσιώτη ότι δεν κάνει για κεντρικός διαιτητής βγήκε στο ραδιόφωνο και μου είπε ότι κάποτε θα  ντρέπομαι γι αυτά που λέω για τον Μ Καρσιώτη 
Αποτέλεσμα δεν μπόρεσε να κρατηθεί ως διαιτητής και ενώ έφτασε μέχρι την δεύτερη εθνική κατηγορία αναγκάστηκε να γίνει πλάγιος και μάλιστα με τεράστια επιτυχία . Επομένως πλήρως δικαιώθηκα. Και αποδείχτηκε ότι δεν πρέπει να ντρέπομαι αλλά αυτός που με προσέβαλε . 
Ο Παναγιώτης Αργύρης ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω την αντιπάθεια που τρέφει στο πρόσωπο μου. Χαρακτηριστικό παράδειγμα θα σας αναφέρω ένα που είναι καθοριστικό. Όταν έβγαλα της εφημερίδα ο  Ντελάλης κάποιος ήθελε να γραφτεί συνδρομητής και ο Πάνος του είπε να μη το κάνει γιατί ο Ντελάλης θα κυκλοφορήσει μόνο λίγα φύλλα Γιατί αντικειμενικός μου σκοπός  για να αρπάξω τις συνδρομές. Και ο Ντελάλης κυκλοφόρησε πέντε χρόνια 
Τι έχω κάνει εγώ για τον Αργύρη Όταν τιμωρήθηκε από την ένωση με έξη μήνες πήγα ως μάρτυρας στην επιτροπή εφέσεων της Ε Π Ο και με την μαρτυρική μου κατάθεση μείωσα από έξη μήνες σε τρεις. Έτσι έχω μάθει να πληρώνω τους απέναντι μου ευρισκόμενους 
Αν και θα μπορούσα να έχω προσωπικούς λόγους  για μένα όλα αυτά είναι άγνωστα. 
Ασκώ αυστηρή κριτική εναντίον και των δυο γιατί ενώ το παίζουν εργάτες της διαιτησίας με το αζημίωτο   δεν υπερασπίζονται τους συναδέλφους των που διασύρονται 
Γιατί ο Δημήτρης Γκρούτσης ως παρατηρητής διαιτησίας πρώτης εθνικής κατηγορίας που δεν είχε το δικαίωμα γιατί έγινε γενικός αρχηγός της Κορίνθου και πολιτευτής αφού έδωσε συνέντευξη σε εφημερίδα υποστηρίζοντας ότι η Κόρινθος δεν μπορεί να προχωρήσει γιατί ο κ.Σπύρος Νίκας  κάνει αντιπολίτευση στον πρόεδρο της Ε Π Ο κ. Γκαγκάτση 
Δημήτρη Γκρούση μπορείς να μας πεις πόσα εισέπρσξε ως παρατηρητής διαιτησίας ποδοσφαίρου για τις ποδοσφαιρικές περιόδου 2013- 2014 και 2014- 2015 Και να προσέξεις; να μη κάνεις κανένα λάθος γιατί εμείς τα στοιχεία τα έχουμε Βέβαια ο Παναγιώτης Αργύρης δεν είχε αυτές τις αμοιβές πλην όμως και αυτός για την λαϊκή του δούλευε και όχι για την διαιτησία.
Να γιατί τους βάζει εκεί ο Μιχαλιός να μη μπορούν να πουν  το όνομα τους και να καταπίνουν τις υβριστικές ανακοινώσεις της Ελλάδας Βέλου και όχι μόνο. 
Εμείς στοιχεία παραθέτουμε και περιμένουμε απαντήσεις τις οποίες και θα δημοσιεύσουμε