Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

Υπάρχει φως στο τούνελ όταν έχουμε νέους ανθρώπους που δεν προσποιούνται αλλά είναι ευγενείς

Ευχαριστώ τον επαγγελματία δημοσιογράφο Θύμιο Τσαρμπό που είχε την καλοσύνη να διορθώσει ένα κείμενο μου που αφορορούσε το κατάστημα Κωτσόβολου 
Τα λάθη είναι ανθρώπινα αρκεί μέσα να μη έχουν σκοπιμότητα 

Το σωστό κείμενο 

Πήγα να αγοράσω μια τηλεόραση από το ράδιο Κωτσόβολο  και ώρα βάρβαρη για μένα μια και την έχω για να γράφω Και όπως μου λέει η γυναίκα μου κοίτα έτσι που βγαίνεις έξω μήπως σου δώσει κανένας καμιά ελεημοσύνη  που σημαίνει ότι δεν προσέχω καθόλου την εμφάνιση μου. 
Έτσι λοιπόν ατημέλητος πέρασα την πόρτα του καταστήματος  του ράδιο Κωτσόβουλου . Και αισθάνθηκα ότι μέσα στο μαγαζί μπήκε ένας από του καλύτερους πελάτες  Με πλησίασε μια κυρία και με τον πλέον ευγενικό τρόπο με ρώτησε τι θέλω. Και για να την σταματήσω την φόρα και νομίσει ότι θα σηκώσω το μαγαζί  της είπα ότι θέλω να πάρω μια τηλεόραση με πιστωτική κάρτα και μάλιστα χωρίς τόκους να γίνει με δόσεις. 
Και η κυρία συνέχισε με τον ίδιο ευγενικό της  τρόπο Και εκεί που εντυπωσιάστηκα ήταν ότι η κυρία γνώριζε πολύ καλά ...Ελληνικά και είμαι βέβαιος  ότι κάποιοι θα γελάσουν με την επισήμανση μου αυτή αλλά επιμένω ότι αρκετοί είναι αυτοί που την κακοποιούν.την γλώσσα μας  
Επίσης και οι υπάλληλοι του Λογιστηρίου που με εξυπηρέτησαν του ίδιου ύψους με ένα χαμόγελο και που το βρίσκαν σε μια βάρβαρη ώρα 4 και 15 το μεσημέρι που οι άλλοι αφού έχουν απολαύσει το φαγητό τους τώρα απολαμβάνουν το μεσημεριανό τους ύπνο. 
Αλλά και ο υπάλληλος που ήρθε να μου συνδέση την τηλεόραση σε αυτό το μήκος κύματος. 
Συγχαίρω την επιχείρηση για τους υπαλλήλους της που βαδίζουν στις υποδείξεις των αλλά όμως κατά τρόπο άψογο που αν δεν το έχεις μέσα σου δεν μπορεί να το πετύχεις πλήρως 
Και αυτά δεν τα γράφω για να πάρω καμία διαφήμιση από το κατάστημα γιατί ως ερασιτέχνης δημοσιογράφος δεν δέχομαι διαφημίσεις.