Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

Τα μεν πουλιά κυνηγούν τους ώριμους καρπούς οι δε συκοφάντες τους ανθρώπους που είναι ώριμοι σε αρετή και αξία.

Δέχτηκα πολλά τηλεφωνήματα που ήταν ποικίλα Βέβαια δεν θα ασχοληθώ με αυτά που με επαινούν ούτε και με αυτά που συμφωνούν μαζί μου 
Έχω κρατήσει μερικά που είμαι υποχρεωμένος να τα δημοσιεύσω για να τα σχολιάσω Και δημοσιεύω το πρώτο 

Τηλεφώνημα :Γιατί ρε λιγούρη ήθελες να σου τα δώσουν σε σένα για να λιγδώσει το άντερο σου και να μη πάρει το Ζευγολατιό τους παικταράδες; 

Νικηφόρος :Αγαπητέ μου λιγούρης σημαίνει ο πειναλέος .Έχω προσφέρει υπηρεσίες στις εφημερίδες Σήμερα Πρωινή Μπάλα και στα ραδιόφωνα F 1--Ηλέκτρα -- Σούπερ Και στα κανάλια Ηλέκτρα -- Σούπερ και ΆΞΙΟΝ Μπορείτε να τους ρωτήσετε όχι αν μου έχουν δώσει μονόλεπτο ( αυτή ήταν δική μου πρωτοβουλία να μη πληρώνουμε ) αλλά στην γιορτή μου αν μου έστειλαν  ένα γλυκό. Δεν είμαι πλούσιος και τώρα που με μείωσαν  την σύνταξή μου Αλλά και με την καταδίκη  μου που είμαι υποχρεωμένος να πληρώνω 88,70 ευρώ το μήνα οικονομικά ανήκω σε αυτούς που τα βγάζουν δύσκολα. Ζητάνε να διαφημιστούν στο μπλοκ μου και δεν το επιτρέπω όπως και στην εφημερίδα μου Νικηφόρου το ανάγνωσμα χωρίς πρόσχωμεν Έχετε δει πολλούς λιγούρηδες σαν και μένα; Αλλά αν δεν είσαστε ένα δειλό ανθρωπάκι θα μου λέγατε το όνομα σας. Μα εσείς λαμόγιο γεννηθήκατε και υπό- λαμόγιο θα φύγετε από την ζωή Σας λυπάμαι γιατί είσαστε ένας νάνος σε ηθικό ανάστημα