Κυριακή 7 Ιουνίου 2015

Γιώργο Δασκαλόπουλε να μη παίζεις το παιχνίδι αυτών που ενοχλούνται με την άνοδο σου.!!!

Γιώργο Δασκαλόπουλε είμαι σχεδόν ο μοναδικός Κορίνθιος που πιστεύω στις διαιτητικές σου ικανότητες γιατί κανένας δεν έχει γίνει προφήτης στο τόπο του. 
Γιατί υπάρχει αρρωστημένη νοοτροπία σε κάθε τόπο που γνωρίζουν το πρόσωπο που ανεβαίνει ψιλά γιατί πιστεύουν γιατί αυτός και όχι εγώ. Γιατί ενοχλεί επειδή τα Μ Μ Ε ασχολούνται με τον Δασκαλόπουλο Ενοχλεί σε μια εποχή λιτότητας ενοχλεί που ο Δασκαλόπουλος πέρνει  1.500 ευρώ σε κάθε αγώνα Βέβαια αυτό που κάνει ο Δασκαλόπουλος το θεωρούν πολύ εύκολο αλλά όμως αν θα τους βάλεις να διευθύνουν έναν αγώνα παιδικό θα πέσει το γέλιο σύννεφο. Και όμως θεωρούν τον εαυτό τους ικανότερο ενός διαιτητή που εμείς τον έχουμε τοποθετήσει στην πρώτη πεντάδα γιατί έχει μάθει να είναι αξιοπρεπής. Αλλά όμως όπως πληροφορήθηκα στο πανηγυράκι που τον βράβευσαν ως τον καλύτερο Διαιτητή έκανε δηλώσεις. Που σημαίνει ότι έπαιξε το παιχνίδι τους Μπορεί να έχεις δίκιο και το παράπονο να σε πνίγει πλην όμως ο δικαστής δεν μπορεί να βγαίνει στο μπαλκόνι και να βγάζει λόγους γιατί δεν είναι πολιτικός.Αν θέλεις Γιώργο Δασκαλόπουλε να συνεχίσεις αφού έχεις τα προσόντα  Και μάλιστα σε μια εποχή που όλα στη χώρα ότι αφορά το ποδόσφαιρο  μας έχουν ποινικοποιηθεί  Μια συμβουλή από κάποιον που πιστεύει σε σένα Να μην αφήνεις τον εαυτό σου να παίζει το παιχνίδι αυτών που δεν μπορούν να ανεχθούν την άνοδό σου.