Στο Δημοτικό Στάδιο της Κορίνθου παρουσία 4.000 θεατών έγινε ο αγώνας Παναχαϊκής με την ομάδα της Α Ε Κ. Και ένας φίλαθλος αγνώστων στοιχείων παρουσία του αξιωματικού που είχε την υπευθυνότητα της ασφάλειας του αγώνα έβριζε χυδαία των πρόεδρο της Παναχαϊκής κ. Κούγια. Βλέποντας την παθητική στάση του κ. αξιωματικού και με ύφος όχι το σωστό διαμαρτυρήθηκε γιατί δεν διώχνει από τον γήπεδο τον υβριστή. Και ο αξιωματικός διέταξε την σύλληψη του υβριζόμενου. Έκανε συνέντευξη τύπου ο Δήμαρχος της πόλεως κ. Πνευματικός και του απάντησε ο κ. Νανόπουλος ο πολιτικός αντίπαλος του δημάρχου αφού ήταν υποψήφιος για την θέση αυτή Και μας έφερε να μας πει την αλήθεια έναν συνταξιούχο αστυνομικό που είναι φιλαράκι όπως ο ίδιος δήλωσε όταν μας μιλούσε για την αλήθεια των επεισοδίων Νομίζω ότι οι Κινέζοι έχουν πει μια φωτογραφία χίλιες λέξεις
Και εγώ θα σας παρουσιάσω μια φωτογραφία για να μου πείτε την γνώμη σας
Στην φωτογραφία αυτή έχουμε πέντε αστυνομικούς που δεν μπορούν να συγκρατήσουν τα δυο κακοποιά στοιχεία που είναι ο Δήμαρχος Κορινθίων και ο πρόεδρο της Παναχαϊκης Και αυτός που κάνει κεφαλοκλείδωμα στον Δήμαρχο είναι συνταξιούχος αστυνομικός και υποψήφιος με το ψηφοδέλτιο του κ. Νανόπουλου στις τελευταίες δημοτικές εκλογές . Και που τον έφερε να μας πει την αλήθεια. Με αυτά τα αστυνομικά όργανα θα μας προστατέψετε κ. Υπουργέ όταν επιτρέπουν σε τρίτους άσχετους να κακοποιούν τον Δήμαρχο να μας λέει ότι αυτό που το έκανε γιατί μέσα του νιώθει Έλληνας. Και όχι να μη συλλαμβάνεται αλλά να γίνεται ο κήρυκας της αλήθειας αλλά και τιμητής των πράξεων του κ. Δημάρχου. Με αυτούς θα μας προστατέψετε Όταν κακοποιούν τον δήμαρχο και όχι κανένας δεν απολογείται.αλλά βγαίνουν και στην επίθεση Τώρα αν στη θέση του Δημάρχου ήμουνα εγώ θα είχα εκμηδενιστεί
Και εγώ θα σας παρουσιάσω μια φωτογραφία για να μου πείτε την γνώμη σας
Στην φωτογραφία αυτή έχουμε πέντε αστυνομικούς που δεν μπορούν να συγκρατήσουν τα δυο κακοποιά στοιχεία που είναι ο Δήμαρχος Κορινθίων και ο πρόεδρο της Παναχαϊκης Και αυτός που κάνει κεφαλοκλείδωμα στον Δήμαρχο είναι συνταξιούχος αστυνομικός και υποψήφιος με το ψηφοδέλτιο του κ. Νανόπουλου στις τελευταίες δημοτικές εκλογές . Και που τον έφερε να μας πει την αλήθεια. Με αυτά τα αστυνομικά όργανα θα μας προστατέψετε κ. Υπουργέ όταν επιτρέπουν σε τρίτους άσχετους να κακοποιούν τον Δήμαρχο να μας λέει ότι αυτό που το έκανε γιατί μέσα του νιώθει Έλληνας. Και όχι να μη συλλαμβάνεται αλλά να γίνεται ο κήρυκας της αλήθειας αλλά και τιμητής των πράξεων του κ. Δημάρχου. Με αυτούς θα μας προστατέψετε Όταν κακοποιούν τον δήμαρχο και όχι κανένας δεν απολογείται.αλλά βγαίνουν και στην επίθεση Τώρα αν στη θέση του Δημάρχου ήμουνα εγώ θα είχα εκμηδενιστεί
