Τρίτη 19 Μαΐου 2020

Γιάννη Χόντια : ένας υβριστής δεν πρέπει να διδάσκει στα νέα παιδιά Η ανυπαρξία του συλλόγου σας δικός σας κατασκεύασμα είναι

Ναπολέων ΒοναπάρτηςΔεν είμαι φιλικός. Ποτέ δεν ήμουν. Αλλά είμαι πάντα δίκαιος.

Διαβάζω

Ernald Giannis Chodias | Mixcloud


  • Κύριε Νικηφόρε,απλά μια ένσταση,την πορεία της Μεικτής ομάδας του Κυρίου Ηλία στα δύο χρόνια παρουσίας του την έχετε παρακολουθήσει,γιατί έχω την εντύπωση πως τα πάει περίφημα και από τα αποτελέσματα κρίνεται επιτυχημένη επιλογή.

  • Όσο αφορά τους προπονητές μην ανησυχείτε δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι γιατί πρώτα δεν υπάρχει καμία συνεργασία μεταξύ των και πολύ περισσότερο ο ένας κοιτάει να φάει τον άλλον,με αποτέλεσμα να μην μας σέβεται κανείς χρόνια τώρα.
  • Απαντάει  ο Νικηφόρος

Από την μια μου γράφεις αγαπητέ Γιάννη ότι τους προπονητές δεν τους σέβεται κανένας και από την άλλη μου εκθειάζεις το έργο του προπονητή Αντώνη Ηλία.  
Πρέπει να γνωρίζεις ότι ο Αντώνης ο Ηλίας ήταν πρόεδρος των προπονητών της Κορινθίας και από τότε πιάσατε πάτο που δεν πάει πιο κάτω 
Ο Αντώνης  Ηλίας είναι ο επίσημος υβριστής των Κορινθίων Διαιτητών. Αυτό αποδεικνύεται από τα φύλλα των αγώνων Βέβαια αυτό δεν το άκουσε ο Μουγκός πρόεδρος των διαιτητών που για λόγους σκοπιμότητας ξέχασε και να διαβάζει Και γι αυτό τον φώναξε ο Λουδοβίκος 14 για να κάνει παρέα με τον ΒΟΥ αντιπρόεδρο που έγινε και αντιδήμαρχος Κορινθίων  που και αυτός από την μέρα που αμφισβήτησε  τον ανδρισμό των Κορινθίων διαιτητών κουράστηκε να μαζεύει τίτλους. 
Και ας αφήσουμε τον υβριστή κ. Ηλία και ας έρθουμε στον προπονητή Εκτός από τον Ποσειδώνα Κ Βρύσης που είναι οικογενειακή του ομάδα πια άλλη έχει προπονήσει είσαι υποχρεωμένος να μου πεις Γιάννη. Και ο Λουδοβίκος 14 τον έκανε ενωσιακό γιατί ο Ποσειδώνας τον ψήφισε. Και ενώ η ομάδα του ήταν στο πρωτάθλημα της Δεύτερης Κατηγορίας  την έριξε στην τρίτη κατηγορία που την βλέπεις και λυπάσαι το ποδόσφαιρο. Να γιατί όλοι γελάνε με τον σύλλογό σας. Να φροντίσετε λοιπόν να κάνετε ένα διοικητικό συμβούλιο που να τους έχει αποδεχτεί ο χώρος που ζουν.   Όταν γράφω κάτι νομίζω ότι πλήρως το Δικαιολογώ. Αλλά θα ήθελα ρε Γιάννη να μου έλεγες τον Ποσειδώνα που 'έχει τα μαύρα του χάλια ποιος τον προπονεί. Γιατί οι Μικτές είναι παίκτες που άλλοι κοπίασαν για να τους καλέσει και επομένως δεν είναι δημιουργός αυτός που τους φωνάζει  Και  ένα μέρος των αποτελεσμάτων του ανήκουν