Σάββατο 16 Μαΐου 2020

Χρήστο μου πολύχρονος

Βόλφγκανγκ ΓκαίτεΑν θες κάτι με όλη σου την ψυχή, το σύμπαν θα συνωμοτήσει για να σε βοηθήσει να το πετύχεις.




Πάντα όταν βρισκόμουνα με τα παιδιά του φίλου μου ( για μένα θα είναι πάντα φίλος ) Γιώργου
Καραντάνη είχα ένα πρόβλημα ποιο από αυτά να ξεχωρίσω. Όλα είχαν μια πηγαία ευγένεια Και μέσα στην γυναικοκρατία το στερνοπαίδι ο Χρηστάκος ο ήρεμος γίγαντας. Που είχε όλα τα προσόντα να μου είναι συμπαθέστατος. Αν και είχε την αγάπη των τεσσάρων γυναικών μητέρας και αδελφών αυτό καθόλου δεν μέτρησε μέσα του. Γιατί μεγάλωσε  μέσα σ ένα σπίτι που η αγάπη   είχε καταντήσει ρουτίνα. Επίσης ο μικρός Χρήστος αγωνιζόταν στη  θέση του τερματοφύλακα που την συμπαθώ μια και μου θύμιζε τον φίλο μου τον Γιάννη Στέφα Και άφησα το τελευταίο που ήταν και το δυνατότερο Είναι και Α Ε Κτζής που πολιτικό κόμμα αλλάζεις αλλά ποτέ ποδοσφαιρική ομάδα.
Σήμερα ημέρα των γενεθλίων του του στέλνω μαζί με την αγάπη μου και τις ευχές  μου.Να ξεπεράσει κάθε εμπόδιο με το χαμόγελο που είναι το καλύτερο του όπλο.