Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

Το ταχυδρομείο του Νικηφόρου

ΣοφοκλήςΣτέργει γαρ ουδείς άγγελον κακών επών.
Κανένας δεν αγαπάει έναν αγγελιοφόρο κακών ειδήσεων.



Diavolis Blog: Πόσο σωστά διαχειρίζεσαι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο;


Μετά την δημοσίευση του κειμένου μου που αφορούσε την δημιουργία των σχολών της διαιτησίας στην Κορινθία δέχτηκα  δυο απόψεις  τις οποίες και δημοσιεύω με τα δικά μου Σχόλια.


Διαιτητής από την Μακεδονία μου έστειλε το εξής email " ... από μαθητής Λυκείου είχα στην κυριολεξία καψούρα με την διαιτησία. Θυμάμαι όταν ορίστηκα για πρώτη φορά να διαιτητεύσω ένα παιδικό αγώνα  που ήμουνα λίγο μεγαλύτερος από αυτούς τους αυριανούς άσσους που θα σφύριζα. Και πριν ανοίξω την πόρτα των αποδυτηρίων για να μπω στον αγωνιστικό χώρο δέχτηκα την επίσκεψη παράγοντα της τοπικής Ένωσης που μου είπε ότι στην ομάδα Α παίζει παιδί φίλου μου και δεν πρέπει να τον πικράνουμε Αηδιασμένος δεν μπήκα στον αγωνιστικό χώρο αλλά ούτε από τότε είδα ποδοσφαιρικό αγώνα Και επειδή σε διαβάζω και βλέπω ότι γνωρίζεις καλά τα θέματα του ποδοσφαίρου θέλω να μου πεις αν ήταν σωστή η απόφασης μου που μου στέρησε από σιχαμάρα αυτό που λάτρευα. "
Νικηφόρος : Ομολογώ ότι σε ζηλεύω γιατί έκανες κάτι που δεν είχα τα κότσια να κάνω εγώ αλλά νομίζω και ελάχιστοι και ίσως εκτός από εσένα κανένας άλλος. Έκανες μόνο ένα λάθος Έπρεπε να μείνεις σε μια άλλη θέση αυτή του παράγοντα που θα πολεμούσες αυτόν τον επίορκο που προσπάθησε να δηλητηριάσει ακόμα και το παιδικό πρωτάθλημα Με το φευγιό σου τον άφησες να κάνει εισαγωγή της διαπλοκής και στα παιδάκια πρωταθλήματα.
Κορίνθιος φίλος της διαιτησίας. Συμφωνώ με αυτά που γράφεις αλλά είναι ανεφάρμοστα στην σημερινή Ελλάδα που έχουμε πάντα υπουργούς Αθλητισμού ανίκανους και άσχετους από την μια και αετούς που διοικούν την Ε Π Ο και τις ενώσεις από την άλλη.. Και θα σου φέρω παραδείγματα ατράνταχτα που επιβεβαιώνουν αυτά που γράφω
Υπάρχει ένας διαιτητής Ρούτση και θυμάμαι ότι τον είχες βάλει στην σκοπευτική σου διόπτρα ( δικαιολογημένα ) και δεν τον άφηνες ήσυχο. Αλλά αυτός προχωρούσε αν και έκανε σκόπιμα λάθη.
Τα τελευταία δυο χρόνια ζωγραφίζει διαιτητικά μέσα στα γήπεδα και εσύ του γράφεις τα καλύτερα γιατί το αξίζει Από την μέρα που έγινε σωστός παραμένει στάσιμος ενώ θα μπορούσε όπως και εσύ υποστηρίζεις  να ήταν σήμερα Διαιτητής της πρώτης Εθνικής.
Και Δηλώνω  ότι ο Διαιτητής Γιώργος Δασκαλόπουκος ήταν συγκρινόμενος με τον Νεοφυτιάδη η μέρα με την νύχτα Και όμως αποδείχτηκε ότι ο Μπριάκος ήταν ικανός να γεφυρώσει την διαφορά και να σβήσουν τον ικανό που ήταν ο Δασκαλόπουλος και να προωθήσουν τον ανίκανο που ήταν ο Μπριάκος υπό μορφή Νεοφυτιάδη. Με την τραγική κατάληξη από  την πρώτη εθνική κατηγορία να φτάσει στην τρίτη καταρρίπτοντας όλα τα ρεκόρ.καθόδου. Όταν αυτά γίνονται σε μια ένωση όπως είναι της Κορίνθου  που θεωρείται από τις μεσαίες φαντάσου τι γίνεται στην Ε Π Ο και στις μεγάλες ενώσεις.
Νικηφόρος: Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που γράφεις  τα οποία και πιο χειρότερα έχω κατά καιρούς υποστηρίξει. Με αποτέλεσμα σήμερα να πεθαίνει το Κορινθιακό ποδόσφαιρο Που αν δεν ξεκουμπιστεί ο Λουδοβίκος 14  με την παρέα του  και εκλεγεί ξανά στα γήπεδα που έφτιαξε ο Πνευματικός θα βόσκουν πρόβατα και ο Δήμαρχος Γκιώνης θα πάψει να δουλεύει του Περαχωρίτες με το γήπεδο αφού δεν θα υπάρχει ποδόσφαιρο.