Τρίτη 12 Μαΐου 2020

Νικηφόρος :μπορώ να σας γράφω όλα αυτά. Εσείς αλήθεια δεν ντρέπεστε που δεν μπορείτε να πείτε το όνομά σας;



ΘουκυδίδηςΤο εύδαιμον το ελεύθερον, το δ’ ελεύθερον το
  εύψυχον.

Ευτυχισμένοι είναι οι ελεύθεροι και ελεύθεροι είναι οι γενναίοι.



Τι είναι η αγάπη; Ο Νίκος Καζαντζάκης απαντά με τον δικό του ...


                                                          
Μηνυτής μου ο υπαρχιφύλακας  Ιατρού εκτελεστής μου ο Παναγιώτης Λαμπρινός





Σχολιάζει ο Νικηφόρος 

Ενώ ο υπαρχιφύλακας  Ιατρού ήταν παράνομος στην αίθουσα του εργατικού κέντρου που γινόταν η Γενική Συνέλευση της ένωσης για την ανάδειξη του νέου Δ Σ που θα διοικούσε το ποδόσφαιρο της Κορινθίας. και κινδύνευε από την υπηρεσία του γιατί εκκρεμούσε  μια άλλη υπόθεση  σε βάρος του Το τότε κατεστημένο  που κυβερνούσε το τόπο   βρήκε τον άνθρωπο που όχι δικαιολόγησε την παρουσία του μηνυτή μου αλλά προχώρησε και έκανε δηλώσεις που δεν θα τολμούσε να να κάνει ούτε ο Μιχάλης Τσιχριτζής
Αφού στεφάνωσε τον μηνυτή μου χαρακτηρίζοντας τον σωτήρα   της προέδρου της εφορευτικής επιτροπής που ήταν τότε πρωτοδίκης και που ακύρωσε τρία ψηφοδέλτια της παράταξης που ηγέτη είχε τον Παναγιώτη Λαμπρινό
Που την Πέμπτη 4 Ιουλίου του 2013 η τότε καθημερινή εφημερίδα Πρωινή  δημοσίευσε την πρωτοφανή αυτή δήλωση του χωρίς εμένα να με πληροφορήσει κανένας Αν  και έγραφα στην ίδια εφημερίδα που δημοσίευσε  την απαράδεκτη δήλωση του αρχηγού της Νέας πορείας  Και συγκεκριμένα.  την παράνομη παρουσία του μηνυτή μου στη γενική συνέλευση.
Αλλά ποτέ δεν μας είπε ο Παναγιώτης Λαμπρινός  από ποιον κινδύνευε η πρόεδρος ( πρωτοδίκης ) της εφορευτικής επιτροπής. Πάντως όχι από την Αναγέννηση του Μιχάλη Τσιχριτζή που με την ακύρωση των τριών ψηφοδελτίων  ισοβάθμησε με την Νέα Πορεία που αρχηγό είχε τον Παναγιώτη Λαμπρινό και υπαρχηγό τον Θανάση Πισιμίση που αν και ήταν επιφανειακά αντίπαλος του Λουδοβίκου 14 ουσιαστικά σάρωσε ποδοσφαιρικούς και πολιτικούς τίτλους  Αλλά υπάρχει και μια άλλη απορία την οποία δεν μου την έλυσε κανένας. Πότε η καταμέτρηση των ψηφοδελτίων έγινε παρουσία όλων των σωματείων Ενώ στις επαναληπτικές εκλογές που ακόμα και ο Βιομήχανος Μουρούτσος εκ των βασικών του τότε συστήματος αντικατέστησε τον εκπρόσωπο του Αίαντα Αγιονορίου για να πει στον Τσιχριτζή εδώ είμαι. Και η ψηφοφορία  και η καταμέτρησης των ψηφοδελτίων έγινε σε γραφείο που δεν είχε καμία σχέση με τα σωματεία. Η πρόεδρος της εφορευτικής επιτροπής με πείρα δικαιολογείται να κάνει αυτά τα λάθη;
Αλλά ο Παναγιώτης Λαμπρινός έδωσε εξετάσεις και στην δίκη καταθέτοντας κατά γράμμα τα παρακάτω:

" Αν και ο Δικηγόρος μου είπε να μη το αναφέρω εγώ είμαι υποχρεωμένος να καταθέσω ότι τα δημοσιεύματα του κατηγορουμένου ήταν υπερβολικά" 

Και αυτός ο άνθρωπος που κατέχει αξίωμα με την δική σου ψήφο πήγε στο Ναύπλιο ως μάρτυρας υπεράσπισης μου. Λυπάμαι  έναν υπηρέτη του συστήματος