Κυριακή 31 Μαΐου 2020

Μιχάλη Τσιχριτζή οι ηγέτες δεν κρύβονται. αλλά απαντούν στις προκλήσεις

Βωβενάργκ


               




          Καλεί σε      διάλογο    τονΛουδοβίκο 14 ο


Νικηφόρος 


Όσοι πιστεύουν πως δεν έχουν πια την ανάγκη των άλλων γίνονται αδιάλλακτοι.






Ονειρεύομαι μια λεκτική μάχη με με τον Μιχάλη Τσιχριτζή γιατί ναι
θα τον αντιμετωπίσω στις αίθουσες των δικαστηρίων αφού μ έχει 
μηνύσει Αλλά εγώ τον θέλω σε διαφορετικό επίπεδο. Να 
ζητήσουμε από τον Δήμαρχο Κορινθίων το Δημοτικό Θέατρο. 
Και είμαι βέβαιος ότι θα το γεμίσουμε 
Γνωρίζω ότι τα φώτα θα πέσουν επάνω στην εξουσία αλλά αυτό 
δεν το λαμβάνω υπόψη μου αφού πάντα είμαι απέναντι της 
Σίγουρο  είναι   δεν θα έχω ούτε έναν Δημοσιογράφο γιατί όλοι
είναι  απέναντί μου.
Και ο ίδιος να ορίσει τον συντονιστή και θα δεχτώ να είναι και 
οι δυο αβανταδόροι συκοφάντες μου (ο γλωσσολόγος γενικός 
γραμματέας ή ο αναπληρωματικός ταμίας διάδοχος με προφορική 
συμφωνία του εικονικού  ) συντονιστές Και ας είναι και 
ο ΒΟΥ αντιπρόεδρος και την κατάλληλη στιγμή να μου ζητήσει 
να του κάνω αυτό που που μου ζήτησε στις εκλογές του 2013. 
Και αυτά όλα πρέπει να γίνουν πριν από την τακτική γενική 
συνέλευση του Ιουλίου του 2020 σύμφωνα με το καταστατικό της ένωσης. 
Είναι καιρός να μάθουν οι παράγοντες  αν είναι  Νεκροθάφτης ο Μιχάλης ς Τσιχριτζής ή ο Νικηφόρος ένας συκοφάντης.