Πέμπτη 14 Μαΐου 2020

Μιχάλη Τσιχριτζή μισείς λόγω κατασκευής το ποδόσφαιρο και κάνεις τα πάντα για να διαλύσεις τις ομάδες Άλλη ερμηνεία για μένα δεν υπάρχει

Το οπισθόφυλλο της Εφημερίδας μου Ντελάλης Παρασκευή 29 Ιουνίου 2007 την εποχή που χάριζε ο Λουδοβίκος 14 πρωταθλήματα   προνομιούχες Δεύτερες Θέσεις και που κατακτούσε  και την θέση του προέδρου του 
Π Α Σ Κόρινθος  με απάτη
                                                                                                Νικηφόρος , 


                                                 
                 ...Εγώ  είμαι 
                       γλώσσα της ωραίας αλήθειας !

                                                ... Το πρωτοκλασάτο είμαι
                    σημάδι από την πλάση που θα 'ρθεί 

                  Κι έσκυψα προς την ψυχήν μου 
                  σα στην άκρη πηγαδιού 

Κι έκραζες :" Φωτιά ! να κάψω την Παράδεισο ! "
Κι έκραζες " Νερό!  την Κόλαση να σβήσω!"

                                                                                              Κωστής Παλαμάς.

Κατάθεση Γιάννη Γεροβασίλη στο Δικαστήριο. 




Σχολιάζει ο Νικηφόρος 

Μάρτυρας κατηγορίας στην καταδίκη μου που τον βλέπετε στην φωτογραφία μαζί με τον αείμνηστο Νέστορα του Κορινθιακού ποδοσφαίρου και με την ταμπελίτσα ποδοσφαιρική ηγεσία είναι ο Γεροβασίλης Γιάννης που είπε με το χέρι του στο Ευαγγέλιο ότι δεν είδε κανένα φουσκωτό. Αλλά είδε να κλοτσούν και να βρίζουν την πρόεδρο της εφορευτικής που τυχαία ήταν πρωτοδίκης και την γνώριζε όπως δήλωσε ο μηνυτής μου. Και έρχεται και κάνει την ίδια δήλωση ο λαοπρόβλητος δημοτικός σύμβουλος Παναγιώτης  Λαμπρινός  στην καθημερινή εφημερίδα Πρωινή. " Ο 
υπαρχιφύλακας έσωσε την πρωτοδίκη" Αν και ο γιος του επιστήμονας έκανε επεισόδιο όταν την συνάντησε στον δρόμο μετά τις εκλογές την κ. πρόεδρο και είχαμε επέμβαση της αστυνομίας  . 
Αφού τα σωματεία που ήταν υπέρ του Τσιχριτζή δεν είχαν κανένα λόγο να τα έχουν με την πρόεδρο που είχε ακυρώσει όχι δύο αλλά τρία ψηφοδέλτια. Και από την άλλη ο Λαοπρόβλητος Λαμπρινός φανέρωσε ότι στις εκλογές της ένωσης έκαναν την δεύτερη παρουσία οι Αρειανοί και απείλησαν την πρωτοδίκη Τώρα πως τους διέκρινε ο υπαρχιφύλακας κανένας δεν μας το είπε. Αφού την πρώτη εμφάνιση την είχαν κάνει στον αγώνα Πέλοπα Κιάτου  με τον Π ΑΣ Κλένια που παρουσία του γλωσσολόγου Γενικού της ένωσης έσπασαν το κεφάλι του γυμναστή το χέρι του προπονητή και το παρμπρίζ του πούλμαν.Και τις παρουσίες τις περιγράφει ο γνωστός φιλόλογος Λουκάς Βλάχος που και αυτός με την διπλή ιδιότητα του αθλητικού δικαστή και του παρατηρητή του αγώνα.    Και η εκεί παρουσία του γενικού γλωσσολόγου δεν ήτα τυχαία Όταν η ομάδα του χωριού μου αποφάσισε να φύγει είπε την ιστορική φράση- κραυγή ο, γλωσσολόγος" Αν φύγετε θα μηδενιστείτε" Ενώ γνώριζε πολύ καλά αν έφευγε η Κλένια θα μηδενιζόταν ο Πέλοπας.  Γι αυτό όταν τέλειωσε το πρωτάθλημα και το κατέκτησε ο Πέλοπας  ο προπονητής της ομάδας του Κιάτου το χάρισε στον κ. Τάκη.
Ποιος είναι ο κ. Γεροβασίλης  είμαι υποχρεωμένος να σας τον γνωρίσω. Η ομάδα του Σπαθοβούνιου τιμωρήθηκε ένα χρόνο να απέχει απ όλες τις αθλητικές εκδηλώσεις Πρόεδρος ήταν ο κ. Γεροβασίλης Οι άλλοι δυο μάρτυρες ήταν ο Λουδοβίκος 14 και το όργανό του Δημήτρης Δημόπουλος που έχει γελοιοποιήσει όλους τους κανονισμούς όταν εκτελεί τα καθήκοντα του παρατηρητή. Για την ιστορία στα χέρια μου έχω συνέντευξη του Βου αντιπροέδρου που ευθαρσώς δηλώνει ότι υπήρχαν φουσκωτοί στην αίθουσα  διαψεύδοντας όλους  

Κύριε Μιχάλη Τσιχριτζή ή Λουδοβίκε 14 ή Εικονικέ 

Έχω γράψει τέσσερα άρθρα και τα οποία και έχω δημοσιεύσει. Γνωρίζω ότι αν αυτά που υποστηρίζω δεν είναι αληθινά έχω υποπέσει στο αδίκημα της συκοφαντίας. Θα περιμένω να κινήσετε την αυτόφωρο διαδικασία γι αυτό δεν θα βγω ούτε και στην αυλή του σπιτιού μου μήπως και χτυπήσει το τηλέφωνο μου. Αν αυτό δεν το κάνετε αυτομάτως πρέπει να πάρετε την παρέα σας και να πάτε σε παραλία να παίξετε με τα κουβαδάκια σας γιατί τα προσόντα σας εκεί σας οδηγούν 
Το ποδόσφαιρο είναι για σοβαρούς και ικανούς.